Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament i distribució de 15.630 carpetes per als estudiants de la Universitat de Girona (centres propis i centres adscrits) per al curs acadèmic 2022/2023 - Exp. UdG-2022-0003

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
UdG-2022-0003
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i distribució de 15.630 carpetes per als estudiants de la Universitat de Girona (centres propis i centres adscrits) per al curs acadèmic 2022/2023 (CPV 22852000-7).
Aquesta licitació no es divideix en lots atès que es tracta d'un únic producte i per tant s'ha de garantir la uniformitat en els resultats de fabricació i la uniformitat en els acabats i tintades.
Pressupost de licitació:
27.000,00 € sense IVA 32.670,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
02/05/22 14:00 h
Observacions:
Guia de presentació telemàtica d'ofertes: https://www.aoc.cat/knowledge-base/guia-de-presentacion-telematica-dofertes-no-ensobrades/
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes, podeu contactar mitjançant el correu electrònic sepic.contractacio@udg.edu
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut del Plec o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació
Valor estimat del contracte:
27.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
11/05/22
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
GERSA INFORMATICA SL
Codi CPV:
22852000
Contracte desert

Documentació

 
Condicions d'execució:
Manteniment o millora dels valors mediambientals que puguin veure's afectats per l'execució del contracte. Utilització d'embalatge amb material reciclat.
Resolució d'adjudicació :
10_2022_0003_Resolucio_exclusio_desert_SD.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya