Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament d'equips informÓtics contracte basat en Acord marc 2018.09 Lot 15.2 70 PC's Avanšat i5 amb ampliaciˇ de mem˛ria de 8GB i 70 T24i-20 i del Lot 16.2 20 PortÓtils Avanšat i5 modalitat arrendament amb opciˇ a compra

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Castellar del VallŔs
Codi d'expedient:
CONT2200057
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Contracte basat en acord marc
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'aprovisionament d'equipaments informÓtics i els serveis de manteniment associats Ús una necessitat per al desenvolupament de les activitats i prestaciˇ dels serveis dels membres del Consorci CatalÓ de Desenvolupament local (CCDL), de l'Associaciˇ Catalana de Municipis i Comarques (ACM), i dels ens locals associats al Consorci Localret, aixÝ com pels ens locals que estan vinculats a aquests membres. L'Ajuntament de Castellar del VallŔs estÓ adherit al sistema de contractaciˇ centralitzada que amb destinaciˇ als ens locals de Catalunya es realitzi pel CCDL en les diverses categories de bens mobles, productes i serveis. L'Ajuntament necessita 70 PC's amb ampliaciˇ de mem˛ria de 8GB i 70 monitors panorÓmics de 24" per renovar els monitors petits i no panorÓmics que encara disposa en alguns departaments. La renovaciˇ tant dels PC's com dels monitors Ús necessÓria ja que els actuals a renovar tenen constants avaries i no permeten un correcte treball amb les actuals aplicacions. Aquests equips pertanyen al Lot 15. A mÚs es necessiten 20 portÓtils i5 per donar un correcte servei tant pel teletreball com per les necessitats del Mirador i d'altres serveis. Aquests equips pertanyen al Lot 16. De conformitat amb la clÓusula 40B 2) del Plec de clÓusules administratives particulars de l'Acord marc es proposa l'adjudicaciˇ del contracte basat a l'empresa BBVA, adjudicatÓria del lot, atŔs que les caracterÝstiques del bÚ objecte del contracte basat sˇn equivalents a les que l'ajuntament ha adquirit amb anterioritat i l'adquisiciˇ de bÚns diferents comportaria incompatibilitats tŔcniques o altres dificultats pel seu ˙s o manteniment.
Pressupost de licitaciˇ:
74.979,80 € sense IVA 90.725,56 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Castellar del VallŔs
Valor estimat del contracte:
90.725,56 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
26/04/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Els contractes basats en acord marc es perfeccionen amb llur adjudicaciˇ sense que sigui necessÓria la formalitzaciˇ del contracte
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
30200000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
90.725,56 € amb IVA
Import sense IVA:
74.979,80 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Consten al contracte de l'Acord marc i a la resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consten al perfil del contractant de l'Acord marc
Informes TŔcnics:
10 Informe tècnic CONT2200057.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Consten als plecs de l'Acord marc
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
16 Acord JGL 26042022.pdf PDF
01 2018.09_plec_clausules_administratives_equips_informatics.pdf
PDF
02 2018.09_plec_prescripcions_tecniques_equips_informatics.pdf
PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya