Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT, INSTAL·LACIÓ I MANTENIMENT DEL SERVEI DE TRETZE CÀMERES LECTORES DE MATRÍCULES MITJANÇAT UN ARRENDAMENT FINANCER ALS ACCESSOS DE DIVERSOS MUNICIPIS DE LA GARROTXA

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de la Garrotxa
Codi d'expedient:
X2020003441
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte de la present contractació el subministrament, la instal·lació i el servei de manteniment de tretze càmeres lectores de matrícules als accessos de diversos municipis de la Garrotxa, d'acord amb les especificacions que es preveuen al plec de prescripcions tècniques i al projecte tècnic adjunt al mateix.
El contracte inclou el subministrament, muntatge, posada a punt, verificació i certificació del sistema de comunicació i manteniment durant la vigència del contracte. També inclou l'arrendament financer de la implantació dels equips.
Pressupost de licitació:
221.899,80 € sense IVA 268.498,75 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Garrotxa
Termini de presentació d'ofertes:
23/10/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
266.279,76 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
03/11/21 14:00 Sala de juntes virtual del Consell Comarcal de la Garrotxa
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte podrà tenir una durada de fins a 5 anys, segons la oferta que formuli el contractista respecte a l'ampliació del termini d'operativitat i manteniment dels equips. En tot cas, el subministrament i instal·lació dels equips s'haurà d'executar dins els dos primers mesos del contracte, d'acord amb l'organització de l'execució dels treballs d'instal·lació que es detalla al punt 7 del Projecte tècnic. En cap cas es podrà produir la pròrroga per acord tàcit de les parts.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
28/04/22
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies des de la notificació als licitadors i la publicació al perfil del contractant
Número d'ofertes rebudes:
6
Codi CPV:
35125000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ALPHANET SECURITY SYSTEMS, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
157.071,76 € amb IVA
Import sense IVA:
129.811,38 €

Documentació

 
Acords:
Descrits al decret d'adjudicació que s'adjunta
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Descrits als informes de valoració que s'adjunten
Informes Tècnics:
Informe valoracio 1.pdf
PDF
Informe valoracio 2.pdf
PDF
Informe valoracio 3.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Veure clàusula 28 del PCAP
Resolució d'adjudicació :
Decret adjudicacio lectors.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya