Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació dels serveis d'atenció, manteniment i evolució del Lloc de Treball de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
21000176
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació dels serveis d'atenció, manteniment i evolució del Lloc de Treball de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
6.886.390,52 € sense IVA 8.332.532,53 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
13/01/22 13:00 h
Observacions:
La presentació de l'oferta es farà exclusivament a través de la plataforma electrònica de l'Ajuntament de Barcelona: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica. La proposició que arribi per qualsevol altra via serà rebutjada. La sessió informativa presencial, on es dona resposta a totes les consultes recepcionades per correu electrònic, ha estat anul¿lada, amb motiu de les noves mesures organitzatives a causa del COVID-19, determinades pel comitè de seguiment de l'Ajuntament de Barcelona en coordinació amb l'Agència de Salut Pública de Barcelona. Les possibles consultes poden ser enviades per correu electrònic i es donarà resposta a traves del perfil del contractant, publicant-se a l'apartat "tauler d'anuncis" d'aquest mateix anunci.
Bústia per a consultes tècniques: jagullo@bcn.cat
Bústia per a consultes administratives: ahernandezs@bcn.cat
Valor estimat del contracte:
14.525.180,34 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Màxim 24 mesos
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Gestió del Lloc de Treball
Data d'adjudicació del contracte:
25/04/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'apartat 4art de la Disposició Transitòria Primera en concordança amb allò previst a l'article 153.3 i 44.1 a) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al què hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 19 maig del 2022.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat / preu
Codi CPV:
72510000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SEIDOR CONSULTING, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.099.443,29 € amb IVA
Import sense IVA:
908.630,82 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Suport presencial
Data d'adjudicació del contracte:
25/04/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'apartat 4art de la Disposició Transitòria Primera en concordança amb allò previst a l'article 153.3 i 44.1 a) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al què hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 18 maig del 2022.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat / preu
Codi CPV:
50300000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
TRINI TECH EUROPE SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.209.869,20 € amb IVA
Import sense IVA:
999.891,90 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Operació i manteniment del lloc de treball
Data d'adjudicació del contracte:
26/04/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'apartat 4art de la Disposició Transitòria Primera en concordança amb allò previst a l'article 153.3 i 44.1 a) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al què hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 19 maig del 2022.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat / preu
Codi CPV:
72500000
Número d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Seidor Solutions, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.430.255,20 € amb IVA
Import sense IVA:
1.182.029,09 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis finalistes
Data d'adjudicació del contracte:
01/04/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'apartat 4art de la Disposició Transitòria Primera en concordança amb allò previst a l'article 153.3 i 44.1 a) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al què hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 10 maig del 2022.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat / preu
Codi CPV:
72500000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ATOS SPAIN, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.225.676,76 € amb IVA
Import sense IVA:
1.012.956,00 €
Número de lot:
5
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis base
Data d'adjudicació del contracte:
01/04/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'apartat 4art de la Disposició Transitòria Primera en concordança amb allò previst a l'article 153.3 i 44.1 a) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al què hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 10 maig del 2022.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat / preu
Codi CPV:
72500000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ATOS SPAIN, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.374.278,07 € amb IVA
Import sense IVA:
1.135.767,00 €

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya