Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

27.10.2021 ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA A LES 18:30H QUE COMPORTARÀ TALL DEL SERVEI, ENTRE ALTRES APLICACIONS, A LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. DURADA ESTIMADA: 30 MINUTS

 

Contracte d'obres de substitució de les cobertes de diversosedificis municipals ¿ 3 Lots.

Òrgan de contractació:
Ajuntament del Prat de Llobregat
Unitat de contractació:
MANTENIMENT I SERVEIS
Codi d'expedient:
35111/2020
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció de cobertes i estructures de tancament
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Lot 1 .- Edifici de Manteniment i Serveis - Subsanació de patologies observades a les canals de recollida d'aigua.
Lot 2.- Escola Sant Jaume - Substitució de les cobertes i repàs d'acabats de la tela impermeable en tots els perímetres de les diferents àrees.
Lot 3.- Centre cívic Ribera Baixa - Substitució de cobertes i impermeabilització de tots els perímetres.
Pressupost de licitació:
287.749,47 € sense IVA 348.176,85 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Prat de Llobregat
Termini de presentació d'ofertes:
19/02/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
287.749,47 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 1 .- Edifici de Manteniment i Serveis Subsanació de patologies observades a les canals de recollida d'aigua.
Data d'adjudicació del contracte:
17/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte haurà d'efectuar-se dins del termini de quinze dies hàbils
següents a aquell en què es rebi la notificació de l'adjudicació al licitador en la forma prevista a l'article 151 LCSP.
Codi CPV:
45261000
Codi CPA:
45
Número d'ofertes rebudes:
17
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Iberland Inmuebles y ReformasSL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
56.226,32 € amb IVA
Import sense IVA:
46.468,03 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 2.- Escola Sant Jaume Substitució de les cobertes i repàs d'acabats de la tela impermeable en tots els perímetres de les diferents àrees.
Data d'adjudicació del contracte:
17/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte haurà d'efectuar-se dins del termini de quinze dies hàbils
següents a aquell en què es rebi la notificació de l'adjudicació al licitador en la forma prevista a l'article 151 LCSP.
Codi CPV:
45261000
Codi CPA:
45
Número d'ofertes rebudes:
18
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Iberland Inmuebles y Reformas SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
128.740,03 € amb IVA
Import sense IVA:
106.396,72 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 3 ¿ Centre cívic Ribera Baixa Substitució de cobertes i impermeabilització de tots els perímetres
Data d'adjudicació del contracte:
17/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte haurà d'efectuar-se dins del termini de quinze dies hàbils
següents a aquell en què es rebi la notificació de l'adjudicació al licitador en la forma prevista a l'article 151 LCSP.
Codi CPV:
45261000
Codi CPA:
45
Número d'ofertes rebudes:
18
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Iberland Inmuebles y Reformas SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
110.910,06 € amb IVA
Import sense IVA:
91.661,21 €

Documentació

 
Acords:
Junta de Govern Local de data 17.05.2021
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Detallat a l'acord d'adjudicació
Informes Tècnics:
22.04.2021
Condicions d'execució:
Les establertes a la clàusula 34 del plec de clàusules econòmico administratives que regeix la contractació.
Resolució d'adjudicació :
021.- Adjudicacio 17.05.2021.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya