Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Serveis relatius a la gestoria i assessorament laboral i de seguretat social per a l'Ajuntament d'Ascó

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Ascó
Codi d'expedient:
1974/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de gestoria i assessorament laboral i de Seguretat Social a més d'una plataforma web, en entorn cloud per a la gestió documental de l'empresa com també pels empleats de l'Ajuntament d'Ascó.
Pressupost de licitació:
50.808,00 € sense IVA 61.477,68 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Ascó
Termini de presentació d'ofertes:
04/05/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
111.777,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte es podrà prorrogar anualment (12 mesos) fins un màxim de dos anualitats (24 mesos).
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
13/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
Es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Per ser l'oferta més avantatjosa, per tenir la millor relacó qualitat-preu.
Número d'ofertes rebudes:
6
Identitat d'empreses licitadores:
PRATS CANELA ASSESSORS, S.L. - FORNELL CONSULTORS, S.L.P. - ROCAMORA ASSESSORAMENT I GESTIÓ, SLP - AGORA SA D'ASSESSORAMENT I SERVEIS - GABINET CASAS - SAMMOS LEGAL SLP
Codi CPV:
79631000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PRATS CANELA ASSESSORS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
21.083,04 € amb IVA
Import sense IVA:
17.424,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta Mesa Contractacio Lectura Informe justificacio baixa i Proposta Adjudicacio.pdf PDF
Informes Tècnics:
Veure Acta de la Mesa de Contractació
Condicions d'execució:
---
Resolució d'adjudicació :
Notificacio JGL 13-07-2022 - PRATS CANELA ASSESSORS SOCIEDAD LIMITADA B43479435.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya