Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

Material de laboratori (plaques i puntes de pipeta per a sistemes rob˛tics)

Ďrgan de contractaciˇ:
Fundaciˇ Centre de Regulaciˇ Gen˛mica
Codi d'expedient:
CONTRACTE 17 - TRAMITACIË EMERG╚NCIA COVID-19
Tipus de tramitaciˇ:
EmergŔncia
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Segons Comunicat en relaciˇ amb la publicaciˇ a la Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica de la Generalitat de Catalunya dels contractes tramitats d'emergŔncia, de data 22 d'abril de 2020, i segons la consideraciˇ indicada: es considera convenient que, respecte del procediment, es seleccioni "procediment negociat sense publicitat", motiu pel qual informem que es va indicar que es tractava d'un procediment "obert" quan hauria de constar que es tracta d'un procediment "negociat sense publicitat". Aquesta tramitaciˇ es va publicar abans de rebre l'indicat comunicat.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Material per realitzar tests de detecciˇ massiva de COVID-19
Pressupost de licitaciˇ:
204.430,16 € sense IVA 247.360,49 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Valor estimat del contracte:
204.430,16 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
09/04/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Termini no superior a 1 un mes des de la data de la Resoluciˇ de l'Ďrgan de Contractaciˇ
Motiu d'adjudicaciˇ:
emergŔncia
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
38437000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
TECAN IBERICA INSTRUMENTACION, SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
247.360,49 € amb IVA
Import sense IVA:
204.430,16 €

Documentaciˇ

 
Acords:
VEURE DOCUMENT ADJUNT
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
NO APLICA
Informes TŔcnics:
01.INFORME NECESSITAT.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
VEURE DOCUMENT ADJUNT
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
03.RESOLUCIÓ ORGAN CONT. EMERGÈNCIA.pdf PDF
02.INFORME JURIDIC COVID-19.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya