Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de secretaria tècnica relacionats amb l'aplicació de la clàusula de contractació de persones en situació d'atur amb dificultats especials d'inserció laboral o d'exclusió social, amb incorporació d'objectius d'eficiència social (Exp. 40-21)

Òrgan de contractació:
Barcelona ACTIVA SAU SPM
Codi d'expedient:
40-21
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte per els serveis d'assistència tècnica per a l'aplicació de la clàusula de contractació de persones en situació d'atur amb dificultats especials d'inserció laboral o d'exclusió social, amb incorporació d'objectius d'eficiència social.
Pressupost de licitació:
53.000,00 € sense IVA 64.130,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
15/10/21 14:00 h
Observacions:
En aquesta licitació, les licitadores han de presentar la seva oferta electrònicament mitjançant el portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona: https://licitacions.bcn.cat/
Les persones o empreses interessades a presentar proposta poden resoldre les preguntes freqüents a l'enllaç següent: https://licitacions.bcn.cat/html/preguntas-frecuentes
En concret, per poder-se presentar a la licitació, els requisits tècnics que s'han de complir per operar amb el portal són els detallats a l'enllaç següent: https://licitacions.bcn.cat/html/requisitos-tecnicos.
Valor estimat del contracte:
318.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Fins a quatre anys. La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de cinc anys. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes màxims de dotze mesos. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
19/01/22 12:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
20/12/21
Data de formalització del contracte:
19/01/22
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
FUNDACIÓ INTERMEDIA i INSERCOOP SCCL i IMPULSEM SCCL.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
INSERCOOP SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
53.733,45 € amb IVA
Import sense IVA:
44.407,81 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya