Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Serveis de secretaria tŔcnica relacionats amb l'aplicaciˇ de la clÓusula de contractaciˇ de persones en situaciˇ d'atur amb dificultats especials d'inserciˇ laboral o d'exclusiˇ social, amb incorporaciˇ d'objectius d'eficiŔncia social (Exp. 40-21)

Ďrgan de contractaciˇ:
Barcelona ACTIVA SAU SPM
Codi d'expedient:
40-21
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcciˇ i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Negociat sense publicitat
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Contracte per els serveis d'assistŔncia tŔcnica per a l'aplicaciˇ de la clÓusula de contractaciˇ de persones en situaciˇ d'atur amb dificultats especials d'inserciˇ laboral o d'exclusiˇ social, amb incorporaciˇ d'objectius d'eficiŔncia social.
Pressupost de licitaciˇ:
53.000,00 € sense IVA 64.130,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
15/10/21 14:00 h
Observacions:
En aquesta licitaciˇ, les licitadores han de presentar la seva oferta electr˛nicament mitjanšant el portal de contractaciˇ electr˛nica de l'Ajuntament de Barcelona: https://licitacions.bcn.cat/
Les persones o empreses interessades a presentar proposta poden resoldre les preguntes freqŘents a l'enllaš segŘent: https://licitacions.bcn.cat/html/preguntas-frecuentes
En concret, per poder-se presentar a la licitaciˇ, els requisits tŔcnics que s'han de complir per operar amb el portal sˇn els detallats a l'enllaš segŘent: https://licitacions.bcn.cat/html/requisitos-tecnicos.
Valor estimat del contracte:
318.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Fins a quatre anys. La durada total del contracte incloent les eventuals pr˛rrogues serÓ de cinc anys. La durada del contracte es podrÓ prorrogar per acord de l'˛rgan de contractaciˇ. La o les pr˛rrogues seran per perÝodes mÓxims de dotze mesos. Atenent la previsiˇ de l'article 29.2 LCSP, la pr˛rroga serÓ obligat˛ria per a l'empresa si l'avÝs de pr˛rroga es comunica com a mÝnim amb dos mesos d'anticipaciˇ a la data de finalitzaciˇ del contracte o de la pr˛rroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de la formalitzaciˇ

 
Data de publicaciˇ:
19/01/22 12:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicaciˇ acreditada pel Consorci Administraciˇ Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovaciˇ:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
20/12/21
Data de formalitzaciˇ del contracte:
19/01/22
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
FUNDACIË INTERMEDIA i INSERCOOP SCCL i IMPULSEM SCCL.
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
INSERCOOP SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
53.733,45 € amb IVA
Import sense IVA:
44.407,81 €

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya