servei d'impressió, escaneig i còpia de documents a les dependències de la Gerència de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb les previsions del PPT, i amb mesures de contractació pública sostenible
servei d'impressió, escaneig i còpia de documents a les dependències de la Gerència de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb les previsions del PPT, i amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
608.241,42 € sense IVA
735.972,12 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3
anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
02/08/21 13:00 h
Observacions:
Per consultes sobre el plec tècnic: Sr J. Clotet (correu electrònic jclotet@bcn.cat) //Per consultes sobre el plec administratiu: Sr J. Agraz (correu electrònic: contractacio_psim@bcn.cat) // Suport per la presentació d'ofertes electròniques: Pixelware (Tel. 918036627 de dill. a div. de 8.00h a 18.00h)
Valor estimat del contracte:
973.186,28 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Sí
Obertura de pliques
(Lectura acta I. Obertura sobre 2. Proposta d'adjudicació, si s'escau. Precs i preguntes)
:
06/09/21 09:00
Mesa webex virtual de la Gerència. Els licitadors rebran un mail amb l'enllaç per accedir a la mesa virtual de contractació.
Obertura de pliques
(Lectura Actes. Obertura sobre 2. Proposta d'adjudicació si s'escau. Precs i preguntes)
:
10/09/21 10:20
Mesa webex virtual de la Gerència. Els licitadors rebran un mail amb l'enllaç per accedir a la mesa virtual de contractació.
Obertura de pliques
(Lectura Acta IV. Lectura informe valoració ofertes. Proposta adjudicació si s'escau. Precs i preguntes)
:
01/10/21 13:20
Mesa webex virtual de la Gerència. Els licitadors rebran un mail amb l'enllaç per accedir a la reunió de la mesa virtual de contractació.
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació, per un termini màxim de 12 mesos