Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació de serveis de vigilància i control d'accessos per actes culturals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Unitat de contractació:
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Codi d'expedient:
167/2021 - 46477/2021
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació i seguretat, excepte els serveis de furgons blindats
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte són els serveis de vigilància i seguretat privada, sense armes, els serveis auxiliars de seguretat i els serveis de control d'accessos pels espais on les realitzen les activitats organitzades des de l'Àmbit de Cultura de l'Ajuntament de Sant Cugat. El present contracte és necessari per tal de garantir que en les activitats organitzades des de l'Àmbit de Cultura de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès es garanteixi el respecte dels aforaments màxims mitjançant el servei de control d'accés, així com també, que mitjançant els serveis de vigilància s'asseguri la integritat dels béns instal·lats en els diferents espais per a la realització de les activitats i que amb els serveis auxiliars de seguretat es vetlli pel compliment de la normativa interna dels espais on es desenvoluparan les activitats i les tasques auxiliars d'ajuda i socors.
Pressupost de licitació:
80.000,00 € sense IVA 96.800,00 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
17/12/21 - 15/06/22
Àmbit geogràfic:
Sant Cugat del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
15/12/21 12:00 h
Observacions:
El 17 de maig de 2021 es va aprovar definitivament el pressupost de l'Ajuntament de Sant Cugat de l'any 2021, i a partir d'aquesta data és quan es van anar podent tramitar les modificacions pressupostàries corresponents. En conseqüència, el Servei de cultura no va disposar de les modificacions pressupostàries que afecten a aquesta contractació fins el setembre de 2021. En aquest sentit, no es va poder impulsar la planificació i tramitació d'aquestes contractacions relatives als actes nadalencs de la ciutat amb l'antelació suficient, vist que no es tenia la certesa de disposar del crèdit adequat i suficient per fer front a les contractacions tal com preveu l'article 116 LCSP.
A més a més, des del Servei de Cultura, ens vam trobar amb la dificultat afegida de que la programació i coordinació de les activitats a realitzar durant les festes de Nadal no podia esdevenir definitiva per la incertesa causada per les fluctuacions de les dades epidemiològiques relatives a la pandèmia del COVID 19. Tot i la incertesa de la situació actual, des del govern municipal es va apostar per programar certes activitats amb motiu de les festes nadalenques, fet que ha comportat que no hagi estat fins a les darreres setmanes del mes de novembre de 2021 quan s'ha tingut la fermesa de les necessitats de contractar de l'ajuntament, i no ha estat fins aquest moment quan s'ha proposat l'inici dels expedients de contractació corresponents, per tal d'evitar el màxim possible la tramitació de reconeixements extrajudicials de crèdit per contractacions irregulars.
En un primer moment, la tramitació d'aquests expedients es va preveure a través del procediment obert simplificat abreujat, i obert simplificat, previstos a l'article 159 de la LCSP. No obstant, tenint en compte els terminis que la llei preveu per la tramitació d'aquests procediments, i que l'adjudicació de les contractacions havia d'efectuar-se a mitjans de desembre de 2021, que es quan han de començar les activitats de les festes de Nadal organitzades pel Servei de Cultura, es va evidenciar la necessitat de tramitar aquests expedients tenint en compte la imperiosa urgència d'aquestes contractacions.

Vistos els antecedents, no ha estat possible la contractació a través dels procediments simplificats previstos en un primer moment, per tal de poder adjudicar les contractacions amb temps suficient perquè la execució d'aquests comencin a mitjans de desembre de 2021 tot i que ja estava gairebé preparada tota la documentació. En aquest sentit es considera oportú que la contractació de les necessitats relatives als actes culturals de Nadal, es tramiti pel procediment negociat previst a l'article 168. b.1 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (en endavant LCSP), donat que juntament amb tots els antecedents exposats, les darreres fluctuacions de les dades epidemiològiques relatives a la pandèmia del COVID 19, i els darrers increments de contagis detectats al nostre municipi, ham comportat una incertesa alhora de planificar les activitats amb gran afluència de públic, com les activitats que es realitzen durant les festes de Nadal, per no tenir unes instruccions definitives de les autoritats competents en relació a les restriccions i possibles mesures a aplicar.
Valor estimat del contracte:
96.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
03/01/22 09:10 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
29/12/21
Data de formalització del contracte:
29/12/21
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PLANA FÀBREGA VIGILÀNCIA S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
96.800,00 € amb IVA
Import sense IVA:
80.000,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya