Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte del subministrament i serveis per a la implementació d'un nou sistema de control i gestió horària del personal de l'Ajuntament de Matadepera

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Matadepera
Codi d'expedient:
X2021006773
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és l'establiment del servei de control horari promoguda des del Departament de Recursos Humans de l'Ajuntament de Matadepera consistent en la prestació del servei integral del control horari com a eina de control i gestió del personal de l'Ajuntament de Matadepera segons es detalla en el plec de prescripcions tècniques mitjançant un sistema que possibiliti el marcatge des de dispositius mòbils amb geolocalització en règim de lloguer
Pressupost de licitació:
11.904,00 € sense IVA 14.403,84 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Matadepera
Termini de presentació d'ofertes:
25/10/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
23.808,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu una pròrroga d'any en any fins un màxim de 2 anys més, sense que la durada total del contracte pugui excedir de 4 anys
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
21/12/21 10:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
13/12/21
Data de formalització del contracte:
16/12/21
Número d'ofertes rebudes:
5
Identitat d'empreses licitadores:
MHP SERVICIOS DE CONTROL SL NIF B35664879 SDi SL NIF B26042762 ATISOLUCIONES DISEÑO DE SISTEMAS ELECTRÓNICOS SL NIF B18865253 EVELB TÉCNICAS Y SISTEMAS SL NIF B70240320 ECOCOMPUTER SL NIF B33568130
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MHP SERVICIOS DE CONTROL SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.933,56 € amb IVA
Import sense IVA:
9.036,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya