Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'assessorament i gestió de l'estratègia de mitjans, relacions públiques, coordinació, gestió, redacció de continguts

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Codi d'expedient:
28/21
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és el de la prestació d'un servei d'assessorament i gestió de l'estratègia de mitjans, relacions públiques, coordinació, gestió, redacció de continguts en:
1.- Suports off line:
- Contingut institucional: Notes de premsa, dossiers de presa, notícies, publicacions internes.
- Redacció i disseny dels continguts de l'Infomercats (publicació interna adreçada als paradistes dels mercats municipals).
- Col·laboracions i contingut publicitari o de promoció: Redaccionals, col·laboracions en publicacions i mitjans externs (televisió, radio, premsa, publicacions).

2.- Suport on line:
- Contingut institucional: Notícies webs institucionals i contingut en mitjans digitals (blog, xarxes socials) de l'IMMB i de l'Ajuntament de Barcelona.
- Col·laboracions i continguts publicitaris i de promoció: Redaccionals, col·laboracions en publicacions i mitjans digitals externs.
- Disseny, coordinació, guió dinamització i conducció de ponències, taules rodones, xerrades en suport digital i presencial
- Disseny, coordinació, guió i dinamització de gravacions en directe: Streamings

Així mateix, el present contracte tindrà com a objecte la coordinació i gestió de la difusió d'aquests continguts a través de la relació amb mitjans, periodistes i altres prescriptors, accions de relacions públiques i dinamització de continguts mitjançant tots els canals. En aquest marc, l'adjudicatari haurà de promoure la implicació del conjunt de la xarxa de mercats en aquesta estratègia amb la finalitat d'atraure més clients als mercats.
Pressupost de licitació:
62.809,92 € sense IVA 76.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
13/04/21 12:00 h
Valor estimat del contracte:
125.619,84 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
màxim 12 mesos més
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
02/07/21 18:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
01/06/21
Data de formalització del contracte:
01/07/21
Número d'ofertes rebudes:
2
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
IntermèdiaGrup de Comunicació SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
66.646,80 € amb IVA
Import sense IVA:
55.080,00 €

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya