Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

AVÍS DE SUPLANTACIÓ DE PERSONALITAT: Us informem que en altres plataformes de contractació s'han detectat intents de suplantació de la identitat dels òrgans de contractació. Les empreses adjudicatàries reben correus fraudulents amb l'objecte de sol·licitar la constitució de la garantia definitiva i el seu ingrés en un compte corrent. Davant de qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l'òrgan de contractació.

 

SERVEIS DE SUPORT A LA INTERVENCIÓ PER A LA REALITZACIÓ DEL CONTROL FINANCER DELS EXERCICIS 2020, 2021 I 2022, DIVIDIT EN DOS LOTS, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ SOCIALMENT RESPONSABLE

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2020-SE-O-23
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la contractació d'auditors que han de col·laborar i donar suport a la Intervenció General de l'Ajuntament en la realització del control financer de l'activitat econòmica-financera del sector públic local en l'exercici del control permanent i auditoria pública, d'acord amb les característiques establertes en el PPT i en l'apartat vuitè del Pla de control financer per al 2019, en el que s'expressa l'abast del control financer mitjançant auditories externes al seu apartat vuitè i que recull els treballs i control a realitzar de forma similar.
Complementàriament la finalitat del contracte és afavorir l'estabilitat laboral i la transparència fiscal.
Pressupost de licitació:
90.420,00 € sense IVA 109.408,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
25/09/20 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correu electrònic serveicontractacio@gramenet.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Intervenció General i Servei de Fiscalització, correus electrònics aragonsf@gramenet.cat i llobetem@gramenet.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense cap variació, s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
180.840,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre Judicis de valor (SOBRE C)) :
13/10/20 11:00
Obertura de pliques (Sobre amb criteris de valoració automàtica (SOBRE B)) :
13/11/20 12:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte és prorrogable anualment per 2 anys més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
22/01/21 10:36 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Control financer de les subvencions de l'Ajuntament i el Patronat de la Música
Data d'adjudicació del contracte:
22/12/20
Data de formalització del contracte:
20/01/21
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
UNIAUDIT OLIVER CAMPS SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
58.934,87 € amb IVA
Import sense IVA:
48.706,50 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya