Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Contractació per lots de l'adquisició i la implementació d'una solució tecnològica de suport a l'administració electrònica i dels serveis de consultoria i desplegament del gestor documental del Parlament de Catalunya

Òrgan de contractació:
Parlament de Catalunya
Codi d'expedient:
PARLC-2020-00084
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta licitació és proveir el Parlament de Catalunya d'una solució d'administració electrònica que incorpori diverses eines i funcionalitats per a donar resposta als requeriments de registre de documents, de tramitació de procediments i de desplegament de l'eina de gestió documental, i també dels serveis d'instal·lació, de configuració, de parametrització, d'integració i d'adaptació de la solució i d'altres serveis associats a l'execució del contracte.
Pressupost de licitació:
475.000,00 € sense IVA 574.750,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
25/05/20 13:59 h
Valor estimat del contracte:
475.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C_Documentación criterios de adjudicación cuantificables automáticamente) :
16/06/20 12:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
23/10/20 10:22 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Adquisició i implementació d'una solució tecnològica de suport a l'administració electrònica
Data d'adjudicació del contracte:
15/09/20
Data de formalització del contracte:
16/10/20
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
GUADALTEL, SA; AUDIFILM CONSULTING, SLU
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUDIFILM CONSULTING, SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
215.380,00 € amb IVA
Import sense IVA:
178.000,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Serveis de consultoria i desplegament del gestor documental
Data d'adjudicació del contracte:
15/09/20
Data de formalització del contracte:
15/10/20
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
AVANTTIC CONSULTORÍA TECNOLÓGICA, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AVANTTIC CONSULTORÍA TECNOLÓGICA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
246.598,00 € amb IVA
Import sense IVA:
203.800,00 €
DOUE:
Accés al DOUE - 23/10/20

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya