Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

AVÍS DE SUPLANTACIÓ DE PERSONALITAT: Us informem que en altres plataformes de contractació s'han detectat intents de suplantació de la identitat dels òrgans de contractació. Les empreses adjudicatàries reben correus fraudulents amb l'objecte de sol·licitar la constitució de la garantia definitiva i el seu ingrés en un compte corrent. Davant de qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l'òrgan de contractació.

 

Contractació per lots de l'adquisició i la implementació d'una solució tecnològica de suport a l'administració electrònica i dels serveis de consultoria i desplegament del gestor documental del Parlament de Catalunya

Òrgan de contractació:
Parlament de Catalunya
Codi d'expedient:
PARLC-2020-00084
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta licitació és proveir el Parlament de Catalunya d'una solució d'administració electrònica que incorpori diverses eines i funcionalitats per a donar resposta als requeriments de registre de documents, de tramitació de procediments i de desplegament de l'eina de gestió documental, i també dels serveis d'instal·lació, de configuració, de parametrització, d'integració i d'adaptació de la solució i d'altres serveis associats a l'execució del contracte.
Pressupost de licitació:
475.000,00 € sense IVA 574.750,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
25/05/20 13:59 h
Valor estimat del contracte:
475.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C_Documentación criterios de adjudicación cuantificables automáticamente) :
16/06/20 12:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
23/10/20 10:22 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Adquisició i implementació d'una solució tecnològica de suport a l'administració electrònica
Data d'adjudicació del contracte:
15/09/20
Data de formalització del contracte:
16/10/20
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
GUADALTEL, SA; AUDIFILM CONSULTING, SLU
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUDIFILM CONSULTING, SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
215.380,00 € amb IVA
Import sense IVA:
178.000,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Serveis de consultoria i desplegament del gestor documental
Data d'adjudicació del contracte:
15/09/20
Data de formalització del contracte:
15/10/20
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
AVANTTIC CONSULTORÍA TECNOLÓGICA, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AVANTTIC CONSULTORÍA TECNOLÓGICA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
246.598,00 € amb IVA
Import sense IVA:
203.800,00 €
DOUE:
Accés al DOUE - 23/10/20

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya