Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

ACORD MARC D'INSERCIONS PUBLICITARIES

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractaciˇ:
GerŔncia de Recursos
Codi d'expedient:
19001367
Sistema de racionalitzaciˇ:
Acord Marc
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ amb mesures de gestiˇ eficient:
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No

Descripciˇ de l'esmena:
S'ADJUNTEN FORMALITZACIONS DELS DESIGNATS ER AL LOT 1, QUE ESTAVA EN TR└MIT DE REC.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Serveis per a l'adopciˇ dels tipus mitjanšant la conclusiˇ d'un acord marc de fixaciˇ de les condicions per a la contractaciˇ dels serveis en assessorament estratŔgic, planificaciˇ, mediaciˇ en les negociacions, gestiˇ de la contractaciˇ d'espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundÓriament, la ideaciˇ i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producciˇ i/o la implementaciˇ de les accions especials de comunicaciˇ i de designaciˇ de les empreses per a la utilitzaciˇ comuna i contractaciˇ centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes aut˛noms i societats municipals i organismes amb participaciˇ municipal majoritÓria de l'Ajuntament de Barcelona.

D'acord amb l'article 99.3 LCSP, l'objecte de l'Acord Marc es divideix en els segŘents lots de realitzaciˇ independent i que es formalitzaran en contractes especÝfics:
- Lot 1: Campanyes multimŔdia
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicaciˇ que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicaciˇ segŘents: televisiˇ, premsa, revistes, rÓdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicaciˇ que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del LOT 2.
-Lot 2: Campanyes ˙nicament digitals
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicaciˇ que es difonguin exclusivament en mitjans digitals.
Aquest lot correspon al 3% del pressupost total per campanyes de cost baix que requereixen un tracte minuciˇs que poden oferir petites i mitjanes agŔncies especialitzades en els mitjans digitals.
Pressupost de licitaciˇ:
8.264.462,81 € sense IVA 10.000.000,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
03/09/19 20:00 h
Valor estimat del contracte:
14.462.809,91 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (OBERTURA DELS SOBRES 2A (criteris subjectius)) :
12/09/19 16:00 Sala 3 Edifici Nou, entresol , Pl. Sant Miquel, 3-5
Obertura de pliques (OBERTURA SOBRES 2B (CRITERIS SUBJECTIUS)) :
02/10/19 09:30 Sala 3 Edifici Nou, entresol, Pl. Sant Miquel, 3-5
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
La vigŔncia inicial podrÓ prorrogar-se anualment fins a un mÓxim de nou mesos (9 mesos) per acord de l'˛rgan de contractaciˇ. Atenent la previsiˇ de l'article 29.2 LCSP, la pr˛rroga serÓ obligat˛ria per a l'empresa si l'avÝs de pr˛rroga es comunica com a mÝnim amb dos mesos d'anticipaciˇ a la data de finalitzaciˇ del contracte o de la pr˛rroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalitzaciˇ

 
Data de publicaciˇ:
01/07/20 11:45 h Amb la certificaci? de CatCert Publicaciˇ acreditada pel Consorci Administraciˇ Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovaciˇ:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
28/11/19
Data de formalitzaciˇ del contracte:
22/06/20
N˙mero d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
VEURE INFORMES T╚CNICS
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
LOT 1:CARAT ESPAĐA, WAVEMAKER PUBLICIDAD SPAIN, UTE INFINITY MEDIA COMMUNICATIONS-MEDIALOG COMMUNICATIONS;LOT 2:ELOGIA MEDIA, NOTHINGAD COMMUNICATIONS
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.000.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
8.264.462,81 €

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya