Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

PTOP-2020-14. Servei d'assistència tècnica per definir les actuacions prioritàries per a la millora de la connectivitat i permeabilització de les infraestructures de transport en tres àmbits definits dins del programa d'infraestructura verda de Catalunya.

Òrgan de contractació:
Departament de Territori i Sostenibilitat
Codi d'expedient:
PTOP-2020-14.
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'assistència tècnica per definir les actuacions prioritàries per a la millora de la connectivitat i permeabilització de les infraestructures de transport en tres àmbits definits dins del programa d'infraestructura verda de Catalunya.
Pressupost de licitació:
45.264,00 € sense IVA 54.769,44 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
22/10/19 13:00 h
Observacions:
1. Us recordem la necessitat d'acord amb els requeriments del PCAP que tots els documents inclosos en qualsevol dels sobres digitals han d'anar signats electrònicament per la mateixa persona representant que signa el DEUC o la declaració en el seu cas.
2. Amb independència de les característiques específiques d'aquesta licitació es recorda a totes les empreses potencialment interessades en aquesta o altres licitacions, la possibilitat d'utilitzar el punt de trobada virtual d'empreses d'aquesta Plataforma de serveis de contractació pública com a instrument útil per fomentar l'associació empresarial així com l'intercanvi d'informació i coneixements a aquests efectes.
3. Es recorda als possibles licitadors les causes d'exclusió automàtica de la licitació que figuren als plecs i especialment, les que figuren com a tals al quadre de característiques del PCAP.
4. Us recomanem que us inscriviu en el Registre electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 2a planta, 08010 Barcelona; https://reli.gencat.cat) per tal d'agilitar els tràmits procedimentals i per tal d'evitar que presenteu la documentació administrativa requerida al PCAP que ja ha hàgiu presentat al RELI.
5. Els criteris d'adjudicació es troben detallats al Plec de clàusules administratives particulars i al document anunci de licitació, entre d'altres.
6. Les ofertes que, en la valoració dels criteris subjectius o sotmesos a judici de valor (en aquest cas, la metodologia de treball) obtinguin menys de 25,00 punts totals dels 47,50 punts possibles seran descartades i no se'ls valorarà la resta de criteris sotmesos a fórmules d'apreciació automàtica.
Valor estimat del contracte:
90.528,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
08/11/19 10:30
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu pròrroga per un període de 12 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
18/02/20 18:05 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
TTMM (termes municipals) de Viladecavalls, Vacarisses i Castellbell i el Vilar.
Data d'adjudicació del contracte:
29/01/20
Data de formalització del contracte:
17/02/20
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
VEURE CERTIFICAT LICITADORS.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LA VOLA 1981, SAU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
14.689,40 € amb IVA
Import sense IVA:
12.140,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
TTMM (termes municipals) de Vidreres, Caldes de Malavella, Sils, Riudarenes, Maçanet de la Selva i Massanes.
Data d'adjudicació del contracte:
29/01/20
Data de formalització del contracte:
17/02/20
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
VEURE CERTIFICAT LICITADORS
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LA VOLA 1981, SAU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
14.852,75 € amb IVA
Import sense IVA:
12.275,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
TTMM (termes municipals) projectes de millora de la connectivitat al voltant de la ciutat de Balaguer.
Data d'adjudicació del contracte:
29/01/20
Data de formalització del contracte:
17/02/20
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
VEURE CERTIFICAT RECEPCIÓ OFERTES
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LA VOLA 1981, SAU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
15.772,35 € amb IVA
Import sense IVA:
13.035,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya