Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

EC 2019 20029 Subministrament i instal.lació de mobiliari d'oficina d'alta direcció amb destinació al complex d'oficines de la 1a fase del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya

Òrgan de contractació:
Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda
Codi d'expedient:
EC 2019 20029
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal.lació de mobiliari d'oficina d'alta direcció amb destinació al complex d'oficines de la 1a fase del Districte Administratu de la Generalitat de Catalunya
Pressupost de licitació:
140.385,00 € sense IVA 169.865,85 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 1 mes
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
04/10/19 14:00 h
Observacions:
Es tramita com a expedient obert amb fases successives. En aplicació de l'establert a l'article 146 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic el procediment s'articula en diverses fases. Concretament en dues fases
La visita a les dependències prevista en el PCAP es portarà a terme el dijous 26 de setembre de 2019 a les 12h.
Per poder gestionar l'accés a l'edifici cal que les empreses enviïn el nom i el DNI de les persones que assistiran a la vista, com a molt tard, 24h abans de la vista.
El lloc de trobada és la porta principal de l'edifici de Districte Administratiu c/Foc 51
https://www.google.com/maps/place/Districte+administratiu+de+la+Generalitat/@41.3563223,2.1386569,18.08z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x21ee17a0ef3ab93c!8m2!3d41.3554384!4d2.1390621
Valor estimat del contracte:
168.462,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
13/01/20 14:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
09/12/19
Data de formalització del contracte:
10/01/20
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
OFITA INTERIORES SA -GRUPO FORMA 5 SLU - DYNAMOBEL SA - COMERCIAL CONTEL SA
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
OFITA INTERIORES SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
169.865,85 € amb IVA
Import sense IVA:
140.385,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya