Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Servei de suport al registre i control de la gestió documental a les Direccions de la Gerència d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència d'Àrea d'Ecologia Urbana
Codi d'expedient:
20190389, cte.19002442
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de suport al registre i control de la gestió documental a les Direccions de la Gerència d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
47.152,99 € sense IVA 57.055,11 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
20/08/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
94.305,96 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
D'acord amb la previsió de l'article 29.4 LCSP, la durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes de mesos, fins a 24 mesos més.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
10/01/20 10:10 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
19/12/19
Data de formalització del contracte:
23/12/19
Número d'ofertes rebudes:
5
Identitat d'empreses licitadores:
Audifilm Consulting, Dinser Servicios Informáticos, Enrque Palomero Rienda, Normadat, Pandora Gestión Documental.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUDIFILM CONSULTING, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
54.244,20 € amb IVA
Import sense IVA:
44.829,92 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya