Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de manteniment de l'equipament informàtic de les Biblioteques de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Consorci de les Biblioteques de Barcelona
Codi d'expedient:
2018_0161
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
La realització d'un servei d'atenció als usuaris (SAU) i de suport de camp, pel que fa a l'equipament informic (maquinari i programari) i de les instal·lacions TIC amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
41.322,31 € sense IVA 50.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
24/10/18 13:00 h
Observacions:
Els criteris d'adjudicació són els descrits en la clàusula 10 del PCAP.
Els requisits de capacitat, amptitud i solvència són els establerts en la clàusula 7 del PCAP,
Valor estimat del contracte:
86.776,85 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura del sobre núm 2) :
25/10/18 10:00 La Rambla, 88 3a planta, 08002 BARCELONA
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes de 12 mesos. La durada del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de quatre anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
14/11/18 14:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
31/10/18
Data de formalització del contracte:
02/11/18
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
ANCO SISTEMAS DE GESTIÓN, SA
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ANCO SISTEMAS DE GESTIÓN, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
46.585,00 € amb IVA
Import sense IVA:
38.500,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya