Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS DE CONSULTORIA, ASSESSORAMENT I EMISSIO D'INFORMES A LA CORPORACIÓ DE VERDÚ

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Verdú
Codi d'expedient:
920 2279901
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment de licitació:
Negociat sense publicitat
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és reforçar i donar suport a les tasques de la secretaria-intervenció municipal, d'acord amb els següents paràmetres:

a) Resolució de consultes i assessorament jurídic en la tramitació dels expedients administratius (de contractació, urbanístics, d'obres i activitats, d'expropiació, patrimonials, de personal, hisendes locals...).
b) Preparació de propostes i tramitació dels acords de ple i junta de govern local.
c) Suport a la comptabilitat, preparació del pressupost i seguiment de l'execució pressupostària (redacció i tramesa d'informació comptable a l'Estat i la Generalitat).
d) Emissió d'informes en els diferents expedients administratius i a requeriment dels membres de la corporació.
e) Informació de la normativa aplicable a l'administració local.

b) El servei es prestarà a les dependències municipals ubicades a la Plaça Major, 1 de Verdú.

c) La prestació del servei requereix una dedicació de 30 hores mensuals distribuïdes de la següent manera:
- Servei fix obligatori (5 hores/setmanals) per a la prestació presencial dels serveis de consultoria, assessorament, emissió d'informes: dimarts de 16.00 a 21.00 hores.
- Servei variable (10 hores/mensuals) per a la prestació dels serveis de consultoria, assessorament, emissió d'informes: qualsevol dia, matí o tarda, de dilluns a divendres.

d) Presència obligatòria a les juntes de govern local (mínim 1 mensual, els dimecres més propers al 15 de cada mes), a les sessions plenàries (mínim 4 annuals, l'últim dimecres de cada trimestre natural) i a la comissió especial de comptes (1 a l'any).

e) Disponibilitat per reunions amb els regidors de la corporació i acompanyament del representants municipals a les visites i/o reunions a d'altres administracions i/o institucions.

d) L'horari complementari per realitzar els informes serà lliure, segons les necessitats.

e) Hi haurà una total i absoluta incompatibilitat per desenvolupar tasques professionals, ja sigui com a persona física o jurídica, o p
Pressupost de licitació:
35.000,00 € sense IVA 42.350,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 11 mesos
Àmbit geogràfic:
Verdú
Termini de presentació d'ofertes:
24/12/15 15:00 h
Valor estimat del contracte:
35.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
30/12/15 12:00 Sala de reunions

Dades de la formalització

 
Data d'adjudicació del contracte:
20/01/16
Data de formalització del contracte:
26/01/16
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
JAUME PLA I BENET
Nacionalitat:
Espanya
Import:
36.632,75 € amb IVA
Import sense IVA:
30.275,00 €
BOP:
Accés al BOP - 25/02/16

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya