Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

Serveis d'impressiˇ d'elements de comunicaciˇ del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractaciˇ p˙blica sostenible

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractaciˇ:
Districte de Sant Andreu
Codi d'expedient:
Ctte 22002019
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis editorials i d'impremta, per tarifa o per contracte
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Serveis d'impressiˇ d'elements de comunicaciˇ del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractaciˇ p˙blica sostenible
Pressupost de licitaciˇ:
55.000,00 € sense IVA 66.550,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
28/07/22 23:59 h
Observacions:
Les empreses interessades podran requerir informaciˇ addicional sobre els plecs en les condicions establertes a l'article 138.3 LCSP. Les respostes emeses respecte aclariments dels plecs i resta de documentaciˇ reguladora de la licitaciˇ es publicarÓ de forma agregada sense identificar l'emissor de la consulta en el perfil de contractant. Les respostes tindran carÓcter vinculant.
Valor estimat del contracte:
121.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (MÓxim de 20 dies a partir de la data de finalitzaciˇ del termini de presentaciˇ de proposicions.) :
L'obertura del sobre electr˛nic B es realitzarÓ en acte p˙blic. La data i lloc s'informarÓ en l'anunci de licitaciˇ en el perfil de contractant
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
D'acord amb la previsiˇ de l'article 29.4 LCSP, la durada del contracte es podrÓ prorrogar per acord de l'˛rgan de contractaciˇ fins a 12 mesos mÚs. Atenent la previsiˇ de l'article 29.2 LCSP, la pr˛rroga serÓ obligat˛ria per a l'empresa si l'avÝs de pr˛rroga es comunica com a mÝnim amb dos mesos d'anticipaciˇ a la data de finalitzaciˇ del contracte o de la pr˛rroga corresponent. La durada total del contracte incloent les eventuals pr˛rrogues serÓ de 2 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalitzaciˇ

 
Data de publicaciˇ:
28/11/22 12:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicaciˇ acreditada pel Consorci Administraciˇ Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovaciˇ:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
28/10/22
Data de formalitzaciˇ del contracte:
28/11/22
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
B61505566 UAN-TU-TRI, S.L. B59198374 ARTS GRAFIQUES ALPRES, SL B60889276 VILAR ABELLA SL
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
UAN-TU-TRI, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
33.275,00 € amb IVA
Import sense IVA:
27.500,00 €

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya