Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Expedient 12295/2021 Contracte mixt per a l'adquisició d'una aplicació informàtica per la gestió diària del Departament d'Ocupació, incloent Borsa de Treball i serveis complementaris de manteniment preventiu i correctiu

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Salou
Codi d'expedient:
12295/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Consisteix en l'adquisició i la posada en funcionament (migració, instal·lació i configuració) d'una eina informàtica mitjançant tecnologia Software as a Service (SaaS), destinada a la gestió diària global del departament d'Ocupació de l'Ajuntament de Salou, els serveis necessaris per a la seva implantació, manteniment preventiu i correctiu de l'aplicatiu i la gestió online i integració dels serveis relacionats amb la borsa de treball que gestiona i els serveis del departament SomSalou.

L'objectiu principal de l'aplicatiu és gestionar tota la informació relativa a:

- Persones
- Organitzacions, empreses i entitats relacionades amb l'ajuntament en els àmbits d'ocupació i formació
- Accions, projectes i programes d'Ocupació
- La gestió online dels serveis relacionats amb la borsa de treball
Pressupost de licitació:
9.000,00 € sense IVA 10.890,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Salou
Termini de presentació d'ofertes:
12/09/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
14.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Per anualitats fins a un màxim de dos, de tal forma que la durada màxima del contracte, incloses les possibles pròrrogues, no excedeixi de quatre (4) anys en total.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
09/11/22 08:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
27/10/22
Data de formalització del contracte:
08/11/22
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
SPIN VILANOVA SL, amb NIF B61865697.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SPIN VILANOVA SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.030,90 € amb IVA
Import sense IVA:
8.290,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya