Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte de subministrament i posada en marxa del maquinari, i serveis d'explotació, administració, suport, manteniment i desenvolupament per al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial de Vila Universitària SL

Òrgan de contractació:
Vila Universitària, SL
Codi d'expedient:
3/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és:

Lot 1: subministrament i posada en marxa del maquinari, programari, migració de dades i serveis de post-implementació associats al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial (SIGUE) de Vila Universitària SL.
Lot 2: serveis d'explotació, administració, suport, manteniment i desenvolupament associats al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial (SIGUE) de Vila Universitària SL
Pressupost de licitació:
90.000,00 € sense IVA 108.900,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Cerdanyola del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
27/04/22 14:00 h
Observacions:
El lloc de lliurament, posada en marxa i migració de dades es realitzarà al Centre de Processament de Dades (CPD) de Vila Universitària SL, situat a la planta 0 de l'Edifici Blanc del Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Valor estimat del contracte:
210.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
LOT 1: El contracte entrarà en vigor el dia de la seva formalització i finalitzarà a l'acabament de la Fase 5, de conformitat amb el calendari següent: Fase 1 (planificació): com a màxim 3 setmanes des de la data de formalització del contracte Fase 2 (subministrament): com a màxim 5 mesos des de la data de formalització del contracte Fase 3 (instal·lació i posada en marxa): coma màxim 1 setmana des de la data de finalització de la fase de subministrament Fase 4 (migració de dades i proves): 3 dies laborables des de la data de finalització de la fase d'instal·lació i posada en marxa, per tal de realitzar la migració de la informació de l'antic servidor i de les proves del traspàs de dades Fase 5 (post-implementació): 6 mesos a comptar des de la data de finalització de la fase de migració de dades i proves LOT 2: La durada del contracte serà d'1 any a comptar des del dia de la formalització del contracte, prorrogable anualment, a voluntat de Vila Universitària SL, per 3 anys més, fins a un màxim de 4 anys de durada total del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
29/07/22 09:30 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Subministrament i posada en marxa del maquinari, programari, migració de dades i serveis de post-implementació associats al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial (SIGUE) de Vila Universitària SL
Data d'adjudicació del contracte:
04/07/22
Data de formalització del contracte:
27/07/22
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
ANDEP, SL (NIF: B60452620); MAIN MEMORY, SA (NIF: A58439167)
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MAIN MEMORY SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
53.482,00 € amb IVA
Import sense IVA:
44.200,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Descripció del lot:
Serveis d'explotació, administració, suport, manteniment i desenvolupament associats al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial (SIGUE) de Vila Universitària SL
Data d'adjudicació del contracte:
04/07/22
Data de formalització del contracte:
27/07/22
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
ANDEP, SL (NIF: B60452620)
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ANDEP, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
46.188,12 € amb IVA
Import sense IVA:
38.172,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya