Es fa pública la resolució de la regidoria de coordinació de l'Àrea de Governança, Territori i Acció Climàtica de 29 de juny de 2022, de continuació del contracte per a la prestació del servei de referència. S'annexa el document següent: "20015se 20220629 Decret continuació prestació servei".
Servei de recollida i transport de residus municipals, fracció FORM i Resta, de neteja viària i de neteja de grafits en espais i mobiliari públic i manteniment de contenidors de Mollet del Vallès; amb aplicació de mesures mediambientals i de sostenibilitat les prestacions de cada servei i el seu àmbit funcional està compres en el plec de prescripcions tècniques
Pressupost de licitació:
3.454.117,59 € sense IVA
3.799.529,34 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
1
any
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
07/09/20 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 18 del PCAP, fins a l'1.9.2020 per acceptació de preguntes i fins al 3.9.2020 per a la publicació de respostes; i fins al 7.9.2020 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 18 i 22 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.
En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 8 de setembre de 2020 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (9 de setembre de 2020, a partir de les 11.45 hores) especificat a l'anunci de licitació.
4. L'adjudicatari està obligat a subrogar-se en la contractació del personal, de conformitat amb l'establert en la clàusula 7 del PCAP i els annexos 1 i 2 del PPT.