615-00012/11- Contractació del servei d'atenció a l'usuari i de gestió d'instal·lacions de tecnologies de la informació i la comunicació del Parlament de Catalunya
Servei d'atenció presencial per a incidències de primer nivell i de gestió dels canvis en l'àmbit de les tecnologies de la informació respecte de l'Administració parlamentària i els grups parlamentaris i els seus integrants en l'àmbit del Parlament de Catalunya. Inclou un servei de suport a incidències del parc informàtic i de la xarxa de comunicacions i un servei de vigilància estesa d'alertes de funcionament fora de l'horari d'obertura del Parlament (24 h x 7 dies la setmana x 365 dies l'any), de conformitat amb les especificacions detallades en el plec de clàusules administratives, en el plec de prescripcions tècniques i en el marc de la normativa vigent.
Pressupost de licitació:
413.000,00 € sense IVA
499.730,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3
anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
04/10/17 18:00 h
Valor estimat del contracte:
688.333,33 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques
(Obertura dels sobres B.)
:
11/10/17 12:30
Palau del Parlament. Parc de la Ciutadella, s/n.
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es pot prorrogar dos anys més com a màxim.