Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

EC 2021 3 Concessió de l'explotació del servei de cafeteria i restauració a les oficines del Districte Administratiu de la Generalitat ubicades del carrer del Foc, 57 de Barcelona

Òrgan de contractació:
Departament d'Economia i Hisenda
Codi d'expedient:
EC 2021 3
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Concessió de serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Concessió de l'explotació del servei de cafeteria i restauració a les oficines del Districte Administratiu de la Generalitat ubicades del carrer del Foc, 57 de Barcelona
El servei de cafeteria i menjador consisteix en oferir el servei d'esmorzars, dinars (autoservei) i cafeteria diaris en els horaris que s'estableixin i el servei de dinars institucionals o grupals quan sigui requerit amb l'antelació suficient. Puntualment, es podrà requerir a l'empresa adjudicatària un servei d'àpats especials (càtering).
Aquest servei comporta totes les activitats corresponents a l'efecte, des de la compra, aprovisionament, recepció i emmagatzemament de les matèries primeres, preparació i elaboració dels productes alimentaris fins a la prestació del servei final a l'usuari, a més de totes les operacions de neteja, manteniment i les que es considerin necessàries.
Durada del contracte:
1 any 10 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
15/01/21 14:00 h
Observacions:
Per tal que les empreses puguin presentar les seves ofertes és obligatòria la visita al Districte Administratiu.
Es preveu realitzar una visita el proper 23 de desembre. Es concretarà a la PSCP les dades d'aquesta visita per tal que les empreses puguin sol.licitar la seva assistència
Valor estimat del contracte:
5.062.488,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
En aquest expedient es preveu, com a màxim, una pròrroga de 2 anys en les mateixes condicions que el contracte original. Quan finalitzi la vigència del contracte o les seves pròrrogues l'empresa adjudicatària estarà obligada, en tot cas, a prestar el servei amb les mateixes condicions fins que un nou adjudicatari assumeixi el servei, durant un màxim de 6 mesos des de la finalització de la vigència del seu contracte, d'acord amb les condicions establertes a l'article 29.4 LCSP.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
13/05/21 14:00 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
15/04/21
Data de formalització del contracte:
13/05/21
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
SERUNION ALIMENTACIO SALUDABLE SL; UNIVERSAL LA POMA, S.L.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SERUNION ALIMENTACIO SALUDABLE, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.200,00 € amb IVA
Import sense IVA:
20.000,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya