Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Servei d'edició dels avisos de cobrament dels ingressos metropolitans en període voluntari i executiu.(Exp.901804/2021)

Òrgan de contractació:
Àrea Metropolitana de Barcelona
Codi d'expedient:
901804/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis editorials i d'impremta, per tarifa o per contracte
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'edició dels avisos de cobrament dels ingressos metropolitans en període voluntari i executiu.
Pressupost de licitació:
45.000,00 € sense IVA 54.450,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
18/05/21 14:00 h
Observacions:
El pressupost màxim de licitació és de 45.000,00 euros, sense incloure l'Impost sobre el Valor Afegit.
Aquest pressupost s'ha formulat en termes de preus unitaris per document, amb un preu màxim de licitació de 0,05 EUR, i s'ha previst un volum d'aproximadament uns 450.000 documents anuals.
Valor estimat del contracte:
90.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
27/05/21 12:00 Obertura virtual. Per accedir a l'obertura copiar i enganxar el següent enllaç: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MDQ3MjY3NTYtZGQ5ZS00ODdiLThhODQtMjc3MDhkODllMGJm%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%227fb0c263-52d0-4775-877d-342df114c052%22%2c%22Oid%22%3a%220f97d018-8095-4d83-aeb6-e5a687633e67%22%7d
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat de pròrrog aper dos anys més
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
10/06/21
Termini per a la formalització del contracte:
Dintre dels 15 dies hàbils a la recepció de la notificació d'adjudicació.
Número d'ofertes rebudes:
6
Codi CPV:
79800000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MAILTECK S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
26.462,70 € amb IVA
Import sense IVA:
21.870,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure decret
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure acta i decret
Informes Tècnics:
Veure acta
Condicions d'execució:
Veure plecs
Resolució d'adjudicació :
Decret adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya