Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Contractació de l'assistència i el suport tècnic-jurídic i logístic en la tramitació dels processos de gestió d'expedients de penalitat contractual amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Institut Municipal Parcs i Jardins de Barcelona
Codi d'expedient:
20/0144-00-CP/01
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació de l'assistència i el suport tècnic-jurídic i logístic en la tramitació dels processos de gestió d'expedients de penalitat contractual amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
45.300,00 € sense IVA 54.813,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
01/09/20 13:00 h
Valor estimat del contracte:
108.720,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobres 2) :
18/09/20 13:45 A través de la Plataforma Webex. Es comunicarà amb anterioritat.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
16/11/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
La selecció de l'oferta més avantatjosa s'ha determinat tenint en compte la millor relació qualitat-preu.
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Business Strengths Engineering, S.L
Codi CPV:
79111000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Business Strengths Engineering, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
54.813,00 € amb IVA
Import sense IVA:
45.300,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions es troba reflexat a l'informe tècnic d'adjudicació.
Informes Tècnics:
Ita_200144.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució són les indicades a la clàusula 20 del PCAP.
Resolució d'adjudicació :
DecretD_200144.pdf PDF
Acta_II_200144.pdf
PDF
Acta_I_200144.pdf
PDF
RecursEspecialContractacio.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya