Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SCS-2020-42: Adquisició d'equipament mèdic per a pneumologia i al·lèrgies per a les noves Consultes Externes infantils de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

Òrgan de contractació:
Servei Català de la Salut (CatSalut)
Unitat de contractació:
Unitat de Contractacions de la Divisió de Recursos Físics
Codi d'expedient:
SCS-2020-42
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Equipament mèdic per a pneumologia i al·lèrgies per a les noves Consultes Externes infantils de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.
Pressupost de licitació:
174.593,76 € sense IVA 211.258,45 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
07/02/20 10:00 h
Observacions:
MOSTRES:

Dins el termini de 10 dies naturals a comptar des de la data d'obertura dels sobres B, els licitadors hauran de presentar mostra dels elements indicats a continuació:
- Mesurador de fortalesa muscular toràcica
- Índex d'aclariment pulmonar
- Equip d'oscil·lometria
- Equip de registre PCO2 transcutani
- Test de marxa
- Equip PUVA transportable
- Sistemes d'informació/connectivitat/integració (dels lots 7 i 8)

Els productes presentats com a mostra han de ser igual al producte ofert i s'ha d'acompanyar de tots els accessoris requerits a la fitxa tècnica. Si es requereix fungible o d'altres elements per al correcte funcionament de l'equip aquests també hauran de ser lliurats. L'equip de mostra ha de ser 100% funcional.

La manca de presentació de les mostres en el termini establert o la presentació d'una mostra que no s'ajusti a les condicions establertes o a la proposició tècnica presentada (sobre B), serà motiu d'exclusió de la licitació en relació a l'article afectat.

Contacte de l'Hospital: Sra. Kinga Samulewicz ksamu@vhebron.net

REUNIÓ INFORMATIVA D'INFORMÀTICA:


Per a la preparació de proposicions i resolució de dubtes, es durà a terme conjuntament amb totes les empreses interessades en participar (llevat de les empreses que només licitin al Lot 4 Equip de registre PCO2 transcutani) una visita de les instal·lacions i reunió informativa d'informàtica. La reunió tindrà lloc el 16 de gener de 2020 a partir de les 10.00h. El punt de trobada és el vestíbul principal de l'Hospital General a l'entrada a Gerència. L'adreça del centre és: Hospital Universitari Vall d'Hebron, passeig de la Vall d'Hebron, 119-129, de Barcelona (08035). La falta d'assistència a la visita serà motiu d'exclusió de la licitació.

Els productes presentats com a mostra han de ser igual al producte ofert i s'ha d'acompanyar de tots els accessoris requerits a la fitxa tècnica. Si es requereix fungible o d'altres elements per al correcte funcionament de l'equip aquests també hauran de ser lliurats. L'equip de mostra ha de ser 100% funcional.

La manca de presentació de les mostres en el termini establert o la presentació d'una mostra que no s'ajusti a les condicions establertes o a la proposició tècnica presentada (sobre B), serà motiu d'exclusió de la licitació en relació a l'article afectat.

Contacte de l'Hospital: Sra. Kinga Samulewicz ksamu@vhebron.net
Valor estimat del contracte:
174.593,76 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Mesurador de fortalesa muscular toràcica
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Codi CPV:
33157000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Vegeu les actes.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
HOSPITAL HISPANIA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.403,60 € amb IVA
Import sense IVA:
1.160,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Índex d'aclariment pulmonar
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Codi CPV:
33157000
Lot desert
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Equip d'oscil·lometria
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Codi CPV:
33157000
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
Vegeu les actes
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ERGOMETRIX SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
12.100,00 € amb IVA
Import sense IVA:
10.000,00 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Equip de registre PCO2 transcutani
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Codi CPV:
33157000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Vegeu les actes
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
BIOLINE SUPPLY, SLL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9.075,00 € amb IVA
Import sense IVA:
7.500,00 €
Número de lot:
5
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Test de marxa
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Codi CPV:
33157000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Vegeu les actes
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
HOSPITAL HISPANIA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
8.530,50 € amb IVA
Import sense IVA:
7.050,00 €
Número de lot:
6
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Equip PUVA transportable
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Codi CPV:
33158300
Número d'ofertes rebudes:
1
Lot desert
Número de lot:
7
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Proves funcionals respiratòries
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Codi CPV:
33157000
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
Vegeu les actes
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
HANS E. RÜTH, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
42.991,30 € amb IVA
Import sense IVA:
35.530,00 €
Número de lot:
8
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Proves d'esforç
Data d'adjudicació del contracte:
15/10/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Codi CPV:
33182200
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
vegeu les actes
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GENERAL ELECTRIC HEALTHCARE ESPAÑA, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
55.514,80 € amb IVA
Import sense IVA:
45.880,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya