Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Prestaciˇ del servei de manteniment de maquinari de sistemes del Servei InformÓtic de la Universitat de Girona - Exp. 019/19.SV

Ďrgan de contractaciˇ:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
019/19.SV
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informÓtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei de manteniment de maquinari de sistemes del Servei InformÓtic de la Universitat de Girona (CPV:50312000-5).
N˙mero de lots: 3
Descripciˇ de cada lot: LOT 1: equipament HP; LOT 2: equipament Bull; LOT 3: altre equipament
Pressupost de licitaciˇ:
76.668,00 € sense IVA 92.768,28 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/04/20 - 31/03/21
└mbit geogrÓfic:
Girona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
05/03/20 14:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relaciˇ amb l'accÚs i ˙s de l'eina obligat˛ria de presentaciˇ d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administraciˇ Electr˛nica de la Universitat de Girona mitjanšant el correu electr˛nic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accÚs de la sessiˇ d'obertura p˙blica mitjanšant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
D'acord amb el Dictamen 1/2019 de l'ACPD, en aquesta licitaciˇ tots els documents signats electr˛nicament es publicaran sense la seva signatura.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qŘestions formals relacionades amb la presentaciˇ i tramitaciˇ de la documentaciˇ relativa a aquesta licitaciˇ, podeu adrešar la vostra consulta per escrit a travÚs de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qŘestions jurÝdiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'˛rgan de contractaciˇ.
Si voleu rebre avÝs de les novetats que es publiquin en referŔncia amb aquesta licitaciˇ, via correu electr˛nic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
207.003,60 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre ˙nic) :
10/03/20 10:00 Edifici Rectorat "Les └ligues", sala polivalent - plaša Sant DomŔnec, 3, 17004 Girona. Seguiment de la sessiˇ en streaming: http://live.udg.edu. Per dubtes o incidŔncies durant l'streaming: eadministracio@udg.edu
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
SÝ, fins a 15 mesos mÚs
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Descripciˇ dels lots:
N˙mero de lot:
1
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
LOT 1: equipament HP
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
01/08/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Contracte susceptible de recurs especial: D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector p˙blic no es pot efectuar abans no transcorrin 15 dies hÓbils des de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ. Finalitzat el termini es requerirÓ a l'adjudicatari per tal que, en un termini mÓxim de 5 dies naturals formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicaciˇ:
D'acord amb l'aplicaciˇ del criteri d'adjudicaciˇ, oferta econ˛micament mÚs avantatjosa
Codi CPV:
50312000
N˙mero d'ofertes rebudes:
6
Identitat d'empreses licitadores:
- OMEGA-PERIPHERALS SL - SERVICIOS MICROINFORM└TICA SA - ITWISE TECHNOLOGY SERVICES, SL - HARDWARE PARTS SA - COS MANTENIMIENTO SA
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ECONOCOM SERVICIOS SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.599,60 € amb IVA
Import sense IVA:
8.760,00 €
N˙mero de lot:
2
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
LOT 2: equipament BULL
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
01/08/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Contracte susceptible de recurs especial: D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector p˙blic no es pot efectuar abans no transcorrin 15 dies hÓbils des de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ. Finalitzat el termini es requerirÓ a l'adjudicatari per tal que, en un termini mÓxim de 5 dies naturals formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicaciˇ:
D'acord amb l'aplicaciˇ del criteri d'adjudicaciˇ, oferta econ˛micament avantatjosa
Codi CPV:
50312000
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
HARDWARE PARTS SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
27.028,09 € amb IVA
Import sense IVA:
22.329,00 €
N˙mero de lot:
3
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
LOT 3: altre equipament
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
01/08/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Contracte susceptible de recurs especial: D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector p˙blic no es pot efectuar abans no transcorrin 15 dies hÓbils des de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ. Finalitzat el termini es requerirÓ a l'adjudicatari per tal que, en un termini mÓxim de 5 dies naturals formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicaciˇ:
D'acord amb l'aplicaciˇ del criteri d'adjudicaciˇ, oferta econ˛micament mÚs avantatjosa
Codi CPV:
50312000
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
- HARDWARE PARTS SA - COS MANTENIMIENTO SA
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ECONOCOM SERVICIOS SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.234,20 € amb IVA
Import sense IVA:
1.020,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
019-19.SV Proposta de la mesa de contractació_SD.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions estÓ recollit dins de l'acord de la mesa de contractaciˇ
Informes TŔcnics:
1r Informe Valoració.pdf
PDF
2n Informe Valoració.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Condicions especials d'execució- apartat M del quadre de característiques.pdf PDF
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
019-19.SV resolucio adjudicacio_SD.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya