Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

SUBMINISTRAMENT MITJANÇANT ARRENDAMENT, SENSE OPCIÓ DE COMPRA, D'EQUIPS D'IMPRESSIÓ PER A DIFERENTS DEPENDÈNCIES MUNICIPALS I SERVEIS DE MANTENIMENT D'EQUIPS D'IMPRESSIÓ PROPIETAT DE L'AJUNTAMENT

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Girona
Codi d'expedient:
2019007384
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte:

1. El subministrament, mitjançant arrendament, sense opció de compra, de 110 equips d'impressió amb el seu manteniment integral, de conformitat amb les característiques i condicions que figuren en el plec de prescripcions tècniques
2. El servei de manteniment de 28 equips d'impressió, propietat de l'Ajuntament, d'acord amb les condicions que figuren en el plec de prescripcions tècniques.
3. Retirada dels equips que es renoven o s'eliminen.

La present contractació inclou prestacions pròpies del contracte del contracte de subministrament i del contracte de serveis, concretament: Per un costat, en el primer lot, el subministrament dels equips d'impressió que es tractaria d'un contracte de subministraments en els termes de l'article 16 de la LCSP. Per un altre costat, el servei de manteniment, que quedaria inclòs dintre els contractes de serveis en els termes de l'article 17 de la LCSP.

Atès que l' import del subministrament és superior al dels serveis, tal com es deriva de l'informe tècnic d'inici d'expedient, el règim aplicable a la preparació i adjudicació del present contracte serà el previst pels contractes de subministraments en els termes de l'article 18 de la LCSP.

Pel que fa al règim aplicable als efectes, compliment i extinció, és el previst en el present plec, d'acord amb l'article 122 de la LCSP, es tracta de les normes aplicables a les diferents prestacions fusionades entre elles.
Pressupost de licitació:
269.041,97 € sense IVA 325.540,78 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
23/04/19 14:00 h
Observacions:
Podeu consultar l'anunci publicat al Diari Oficial de la Unió Europea al següent enllaç: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:126483-2019:TEXT:ES:HTML
Valor estimat del contracte:
322.850,36 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques :
29/04/19 13:00 Obertura Sobre 1; 06/05/19 13:00 Obertura Sobre 2; 17/05/19 13:00 Obertura Sobre 3 (Sala de Junta Govern Local)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
25/06/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte no es podrà efectuar fins que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la remissió de la notificació als licitadors, de conformitat amb el punt 1 de l'article 151 de la LCSP.
Motiu d'adjudicació:
Oferta amb major puntuació
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
30232110
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GIROCOPI, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
259.944,01 € amb IVA
Import sense IVA:
214.829,76 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Annexos dels informes de valoració corresponents
Informes Tècnics:
Informe valoració tècnica.pdf
PDF
Annex I Informe valoració tècnica.pdf
PDF
Annex Informe valoració tècnica.pdf
PDF
Informe valoració econòmica.pdf
PDF
Annex Informe valoració econòmica.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Veure apartat 25 de l'annex I del plec de clàusules administratives particulars
Resolució d'adjudicació :
Resolució adjudicació.pdf PDF
Acta núm 1.pdf
PDF
Acta núm 2.pdf
PDF
Acta núm. 3 + Informe Valoración.pdf
PDF
Acta núm 4.pdf
PDF
Acta núm. 5.pdf
PDF
Acta núm 6.pdf
PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya