Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'UN PAVIMENT DE GESPA ARTIFICIAL PEL CAMP PRINCIPAL DE FUTBOL 11 DE CAN GIBERT DEL PLA

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Girona
Codi d'expedient:
2018047440
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del subministrament i instal¿lació d'un paviment de gespa artificial en el camp municipal de futbol-11 de Can Gibert del Pla. El contracte inclou les següents prestacions:
- Extracció / recol.locació de l'equipament esportiu existent.
- Extracció de la gespa artificial existent amb maquinaria especialitzada, separant els farcits per el seu reaprofitament posterior
- Trasllat de la gespa artificial retirada fins a un abocador homologat.
- Subministrament/instal·lació de la gespa artificial, farcits (els existents actuals i/o si s'escau els necessaris per completar) i marcatges de camps de futbol
Pressupost de licitació:
140.000,00 € sense IVA 169.400,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes 5 dies
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
05/02/19 14:00 h
Observacions:
CRITERIS D'ADJUDICACIÓ
- Millores a l'actuació: 2,50 punts
- Oferta econòmica: 57,50 punts
- Característiques tècniques de la gespa artificial:
-Ample de fibra (mm): 7,50 punts
- Dtex (*) del fil monofilament: 7,50 punts
- Número de puntades (m2): 7,50 punts
- Número de fils (m2) per puntada: 5 punts
- Espessor (micres), - gruix de la fibra: 7,50 punts
- Pes de la fibra (gr/m2): 5 punts



Valor estimat del contracte:
140.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura sobre 2. 18/02/2018 a les 13:00 hores. Obertura sobre 3) :
01/03/19 13:00 Sala de Junta de Govern Local
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
17/04/19
Termini per a la formalització del contracte:
Per a contractes susceptibles de recurs especial en matèria de contractació:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjucicació als licitadors i cadidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a què formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspenssió de la formalització del contracte).
Número d'ofertes rebudes:
8
Codi CPV:
39293400
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ROYALVERD SERVICE SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
127.050,00 € amb IVA
Import sense IVA:
105.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
ANNEX INFORME 1.pdf
PDF
ANNEX INFORME 2.pdf
PDF
Informes Tècnics:
INFORME 1.pdf
PDF
INFORME 2.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Condicions especials d'execució, (que preveu l'article 202.2 LCSP):
- De tipus mediambiental:
Amb la finalitat de promocionar el reciclatge de productes i l'ús d'envasos reutilitzables, els lliuraments dels diferents materials s'hauran de fer mitjança
Resolució d'adjudicació :
RESOLUCIÓ D'ADJUDICACIÓ.pdf PDF
ACTA 1.pdf
PDF
ACTA 2.pdf
PDF
ACTA 3.pdf
PDF
ACTA 4.pdf
PDF
ACTA 5.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya