Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE RETIRADA DE VEHICLES DE LA VIA PÚBLICA AL TERME MUNICIPAL DE SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos
Codi d'expedient:
X2018002149
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada abreujada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte l'adjudicació del servei de retirada, trasllat i dipòsit de vehicles de la via pública al terme municipal de Santa Margarida i els Monjos. El servei té com a finalitat garantir i assegurar la correcta ordenació i seguretat del trànsit de vehicles dins del municipi, així com l'adequat ús de les vies urbanes per part dels conductors, conforme a la normativa reguladora, i d'acord amb les competències municipals que estableixen l'article 25.2.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local i l'article 7.c) del reial decret Legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària, als efectes d'evitar que d'incompliment de la normativa vigent pugui generar riscos o perills per a la circulació de persones o béns o situacions d'abús en la utilització i/o ocupació de la xarxa viària municipal.
Pressupost de licitació:
8.000,00 € sense IVA 9.680,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Margarida i els Monjos
Termini de presentació d'ofertes:
19/12/18 23:59 h
Valor estimat del contracte:
16.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
27/12/18 10:40 SALA DE PLENS
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable per 2 anys més , de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 4 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
27/12/18
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'efectuarà mitjançant la signatura d'acceptació del contractista de l'acord d'adjudicació (art 159.6g de la LCSP)
Motiu d'adjudicació:
OFERTA ECONOMICA
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
50118100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ASSISTENCIA PENEDES, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9.680,00 € amb IVA
Import sense IVA:
8.000,00 €

Documentació

 
Acords:
CONSTA A L'ACORD
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
ACTA MESA
Informes Tècnics:
ACTA MESA CONTRACTACIO SERVEI DE RETIRADA DE VEHICLES.pdf PDF
Condicions d'execució:
Tindrà una durada de dos anys (des del 01/01/2019 fins a 31/12/2020), el contracte serà prorrogable de forma expressa, per un 2 anys més, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir els 4 anys
Resolució d'adjudicació :
ADJUDICACIO SERVEI DE RETIRADA DE VEHICLES.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya