INCIDÈNCIA RESOLTA: Incidència tècnica aliena ha afectat, entre altres aplicacions, l'accés a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública i eines de licitació electrònica. La incidència ja ha estat resolta.
Prestació del servei d'actuacions corresponents al «Projecte pilot al riu Congost al municipi de Granollers en el marc del Projecte Life Alnus de restauració , conservació, i governança dels Boscos al·luvials de vern a la regió biogeogràfica mediterrània» segons memòria, plànols i Plec de Prescripcions Tècniques.
Pressupost de licitació:
102.938,02 € sense IVA
124.555,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2
anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
22/11/18 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL: https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=caHYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"&HYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"SkinName=aytogranollers.
L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT. Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient. US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses. Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h.
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, si el contracte és susceptible de recurs especial en matèria de contractació conforme l'article 44, la formalització no podrà efectuar-se abans de que transcorrin 15 dies hàbils des de que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Es requerira a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 30 de gener de 2019
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
90712400
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Aprèn Serveis Ambientals, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
124.555,00 € amb IVA
Import sense IVA:
102.938,02 €
Documentació
Acords:
*idem que l'anterior
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuacio es troba detallada a l'acord adjudicació
Informes Tècnics:
L'informe es troba transcrit a l'acord d'adjudicació
Condicions d'execució:
Trobareu les condicions d'execusió al plec de clàusules administratives particulars