Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Manteniment de les instal·lacions antiincendis dels equipaments municipals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/18008
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Manteniment de les instal·lacions antiincendis dels equipaments municipals, segons estableix el Reglament d'Instal·lacions de Protecció Contra Incendis (RIPCI) del Reial Decret 513/2017 publicat al BOE nº 230 de 23 de setembre de 2017. Les instal·lacions dels edificis i dependències municipals que són objecte de manteniment són totes aquelles descrites en l'annex 1 del Plec de prescripcions tècniques
Pressupost de licitació:
63.876,35 € sense IVA 77.290,38 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
18/09/18 12:00 h
Observacions:
La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 12.9.2018 per acceptació de preguntes i fins al 15.9.2018 per a la publicació de respostes; i fins al 18.9.2018 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, reproduïm els paràgrafs del PCAP següents:

Clàusula 14 del PCAP "Termini, lloc i procediment de presentació de les ofertes": ... Per poder iniciar la tramesa de la documentació, l'eina requerirà a les empreses licitadores que introdueixin una PARAULA CLAU per a cada sobre amb documentació xifrada que formi part de la licitació (pel sobre A no es requereix paraula clau, atès que la documentació no està xifrada). Amb aquesta PARAULA CLAU es xifrarà, en el moment de l'enviament de les ofertes, la documentació. Així mateix, el desxifrat dels documents de les ofertes es realitza mitjançant la mateixa PARAULA CLAU, la qual han de custodiar les empreses licitadores. Cal tenir en compte la importància de custodiar correctament aquesta o aquestes CLAUS (poden ser la mateixa per tots els sobres o diferents per cadascun d'ells), ja que només les empreses licitadores la/les tenen (l'eina de SOBRE DIGITAL no guarda, ni recorda, les contrasenyes introduïdes) i són IMPRESCINDIBLES per al DESXIFRAT de les OFERTES i, per tant, per l'accés al seu contingut.

Clàusula 18 del PCAP "Obertura de les proposicions": ... Es podrà demanar a les empreses licitadores que introdueixin la PARAULA CLAU 24 hores després de finalitzat el termini de presentació d'ofertes i, en tot cas, l'han d'introduir dins del termini establert abans de l'obertura del primer sobre xifrat.

En cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 19 de setembre de 2018, els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (20 de setembre de 2018, a partir de les 12 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
139.885,05 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Prorrogable anualment per mutu acord fins a un màxim de 2 anys més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
27/12/18
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP i la part dispositiva de l'acord d'adjudicació, es preveu formalitzar el contracte un cop transcorregut 15 dies hàbils comptadors des de la data de 28 de desembre de 2018, en què es va remetre la notificació de l'adjudicació als licitadors i dins dels 5 dies naturals següents a la finalització de l'esmentat període de 15 dies, sempre que no es presenti recurs especial; per tant s'estima com a data prevista de formalització el proper dia 28 de gener de 2019.
Motiu d'adjudicació:
L'oferta presentada per Plana Fàbrega Seguretat, SL és la que ha obtingut millor puntuació total d'acord amb la valoració dels criteris subjectes a un judici de valor i dels criteris automàtics, de conformitat amb l'informe tècnic de valoració de data 16 d'octubre i de l'acte de la mesa de 25 d'octubre de 2018, ambós publicats en el perfil del contractant.
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
IBBE ELECTRICIDAD, S.A. A08501447; SEGUFOC S.L. B65949661; INV PROTECCIÓN S.L., B85582013; PLANA FABREGA SEGURETAT S.L. B60989233; SABICO SEGURIDAD S.A. A20202487; EUROFESA, S.A. A78360955; SURIS, S.L. B08988149; i POINT FIRE, S.L B65663619
Codi CPV:
50413200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PLANA FABREGA SEGURETAT S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
52.480,02 € amb IVA
Import sense IVA:
43.371,92 €

Documentació

 
Acords:
18008se 20180920 Acta Mesa contractació obertura Sobre Digital A i B.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
18008se 20181026 acta mesa sobre C.pdf PDF
Informes Tècnics:
18008se 20181016 Informe valoració Sobre B.pdf PDF
Condicions d'execució:
L'establert en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Plec de prescripcions tècniques, i especificament en la clàusula 35 del PCAP
Resolució d'adjudicació :
18008se 20181228 decret d'adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya