Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament de material elŔctric per el Servei de Manteniment de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

Ďrgan de contractaciˇ:
Institut CatalÓ de la Salut (ICS)
Codi d'expedient:
CS/AH01/1100714931/18/PO
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Subministrament de material elŔctric per el Servei de Manteniment de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.
Pressupost de licitaciˇ:
62.435,96 € sense IVA 75.547,51 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/07/18 - 31/12/18
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/07/18 14:00 h
Observacions:
Encara que en el plec de clÓusules administratives indica que les empreses licitadores hauran de presentar les ofertes mitjanšant l'aplicaciˇ de "Sobre Digital" i pel fet que a hores d'ara s'estÓ treballant per tenir la contractaciˇ electr˛nica al 100%, Ús possible presentar les ofertes pels mitjans tradicionals (sobres), Ús a dir, al Registre General que es troba a l'edifici de l'Antiga Escola d'Infermeria de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, planta baixa. Adreša: Passeig de la Vall d'Hebron, 119-129. Horari: 8:30 a 14:00.
AixÝ mateix a totes les meses les obertures d'ofertes seran digitals (per a les ofertes presentades mitjanšant "Sobre Digital) i manuals (per a les ofertes presentades en sobres).
Aix˛ implica que a les meses p˙bliques d'obertura els licitadors podran assistir de forma presencial. No obstant que s'indica a l'anunci de licitaciˇ del perfil del contractant que no hi ha lots, en realitat hi ha 1 lot, detallat al Plec de TŔcniques.
Valor estimat del contracte:
556.744,04 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre 3 documentaciˇ econ˛mica) :
05/09/18 10:00 Sala de reunions de la sisena Planta de l'antiga Escola d'Infermeria
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
48 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
11/10/18
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
15 dies hÓbils segŘents al que es rebi la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats.
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Codi CPV:
31220000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
NOVELEC DIAGONAL, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
36.083,91 € amb IVA
Import sense IVA:
29.821,41 €

Documentaciˇ

 
Acords:
.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
.
Informes TŔcnics:
.
Condicions d'execuciˇ:
.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
RA1100714931.pdf PDF
Acta numero 43 de 23 de juliol de 2018.pdf
PDF
Acta número 44 de 26 de juliol de 2018.pdf
PDF
Acta número 46 de 5 de setembre de 2018.pdf
PDF
Acta número 49 de 10 de setembre de 2018.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya