Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

ECAO 1547/2018 Obres de millora de l'accessibilitat al barri Poble Nou-Zona Esportiva, a la cruïlla de la Ronda Ponent i la carretera de Rellinars

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Terrassa
Unitat de contractació:
Servei de Contractació d'Obres
Codi d'expedient:
ECAO 1547/2018
Tipus d'expedient:
Urgent
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Altres instal·lacions d'edificis i obres
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obres de millora de l'accessibilitat al barri Poble Nou ¿ Zona Esportiva, a la cruïlla de la Ronda Ponent i la carretera de Rellinars
Pressupost de licitació:
97.436,01 € sense IVA 117.897,57 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Terrassa
Termini de presentació d'ofertes:
21/03/18 18:00 h
Observacions:
- Aquest procediment iniciat al 2017 ( amb núm. d'expedient ECAO 7235/2017) va quedar desert, pel que es veu la necessitat de tramitar un altre procediment obert amb tràmit d'urgència donada la necessitat que, al tractar-se d'una inversió financerament sostenible, les obres han d'estar finalitzades abans de 31 de desembre de 2018.

- En aquest procediment no es valora cap criteri que depengui d'un judici de valor.

- Els documents penjats en el perfil (Plataforma de Contractació i Vortal), en format manipulable (excel, word, tcq, etc), estan sota la responsabilitat de l'usuari.

- D'acord amb l'article 32 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 de abril, d'Estabilitat Pressupostaria i Sostenibilitat Financera (LOEPS), modificat per la Llei orgànica 9/2013 de 20 de desembre de control del deute comercial del sector públic, la contractació d'aquestes obres es considera una inversió financerament sostenible. (IFS2-1-17)

- De conformitat amb el que estableix l'Ordenança municipal per al govern i administració electrònica, s'estableix l'obligatorietat de l'ús de mitjans electrònics, informàtics o telemàtics per desenvolupar totes les fases del procediment de contractació, inclusives les que correspongui realitzar als licitadors i/o candidats com la presentació de les ofertes. Les proposicions que no es presentin per mitjans electrònics, en la forma que determina aquest plec, seran excloses. La presentació de proposicions es farà únicament a través del portal www.vortalgov.es. La forma d'accés públic al perfil de contractant de l'Ajuntament és a través de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública https://contractaciopublica.gencat.cat/perfil/terrassa i de la plataforma de contractació pública electrònica www.vortalgov.es, aprovada mitjançant resolució del tinent d'alcalde de l'Àrea d'Hisenda i Serveis Generals núm. 6871/2014, de 25 de juliol (BOP de 29 d'agost de 2014).

- És important que els licitadors verifiquin amb antelació suficient, abans de la signatura i enviament de les proposicions, els requisits de programari per a la presentació de proposicions a través de la plataforma VORTALgov: JAVA, sistema operatiu, navegador, etc.

Us informem que per signar electrònicament les proposicions, els licitadors heu de tenir l'aplicació JAVA actualitzada.

Es pot verificar i actualitzar gratuïtament la versió de JAVA accedint a la pàgina del fabricant http://java.com/es/download/installed.jsp.

Igualment, és necessari que els licitadors verifiqueu el vostre sistema operatiu, així com altres configuracions dels equips. Es pot realitzar aquesta comprovació polsant sobre l'enllaç:
https://next.vortal.biz/PRODPT1BusinessLine/Common/SystemRequirementsValidatorCommon/Index
o sobre l'opció "Validació del sistema" disponible en el peu de pàgina d'accés a la plataforma.

Si teniu dubtes en relació amb la versió de JAVA a utilitzar i/o sobre la configuració dels equips podeu contactar amb el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 h a 19:00 h.
Valor estimat del contracte:
106.915,16 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Obertura electrónica) :
22/03/18 10:00 Plataforma VORTAL

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
16/08/18
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
45313100
Contracte desert

Documentació

 
Acords:
Resolució licitació deserta aprovació.pdf PDF
Informes Tècnics:
Informe tècnic valoració final.pdf PDF
Condicions d'execució:
En la clàusula 14ena del PCAP s'especifiquen les condicions especials d'execució, en relació a:
1. creació d'ocupació i 2. comprovació d'obligacions amb la Seguretat Social
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya