Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

serveis de càrrega, inspecció visual, inspecció periòdica i manteniment dels extintors utilitzats al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i a la Guàrdia Urbana de Barcelona, i lloguer dels extintors utilitzats a les accions formatives externes del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Seguretat i Prevenció
Codi d'expedient:
20174462
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
serveis de càrrega, inspecció visual, inspecció periòdica i manteniment dels extintors utilitzats al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i a la Guàrdia Urbana de Barcelona, i lloguer dels extintors utilitzats a les accions formatives externes del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
111.683,43 € sense IVA 135.136,95 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
23/01/18 23:59 h
Observacions:
Per a consultes del Plec tècnic: Sr. A. Cabeza ( Telf: 93.291.53.07 email: acabeza@bcn.cat) / Per a consultes del Plec de clàusules administratives: Sr. E. Vives ( Telf: 93.291.57.74 email: contractacio_psim@bcn.cat)
Valor estimat del contracte:
208.811,75 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Lectura Acta I, obertura sobres 2 i proposta adjudicació, si s'escau) :
02/02/18 10:30 Pl. Carles Pi i Sunyer, 3a planta. 08002 BCN. Gerència Seguretat i Prevenció
Obertura de pliques (Mesa de contractació III, lectura acta sessió anterior, lectura informe tècnico i proposta d'adjudicació si s'escau) :
15/02/18 12:45 Gerència de Seguretat i Prevenció - Pl. Carles Pi i Sunyer, 8-10, 3a planta, 08002, BCN

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
11/04/18
Termini per a la formalització del contracte:
En el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió.
Motiu d'adjudicació:
en ser considerada l'oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
50413200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SURIS SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
135.354,75 € amb IVA
Import sense IVA:
111.863,43 €

Documentació

 
Acords:
Consten a l'expedient
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consten a l'expedient
Informes Tècnics:
Consten a l'expedient
Condicions d'execució:
Les especificades als plecs
20174462_17005454 Resolució S1_D_2018_882.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya