Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, de les 14:50 a les 16 hores de dimecres 21/08/2019, que pot provocar un tall de 10 minuts en el servei.

 

Serveis informàtics de construcción, implantació i estabilització de millores en el Sistema de Gestió de neteja i recollida (SIGNET2) DE L'Ajuntament de Barcelona i serveis OT.

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
17000408
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis informàtics de construcción, implantació i estabilització de millores en el Sistema de Gestió de neteja i recollida (SIGNET2) DE L'Ajuntament de Barcelona i serveis OT.
Pressupost de licitació:
839.002,79 € sense IVA 1.015.193,37 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 8 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
12/01/18 13:00 h
Observacions:
- Bústia per a consultes tècniques: mtorrescassana@bcn.cat
- Es convocarà una sessió informativa , oberta a totes les empreses interessades a participar en aquesta licitació, per al dia 08/01/2017, de 09:00 a 10:30 hores, a la Sala Tibidabo, de la planta 11a de c/Tànger,98, en la qual es donarà resposta a les consultes recepcionades en el correu electrònic abans esmentat, fins a la data de la sessió. Per qüestions d'aforament es recomanable enviar confirmació d'assistència.
Valor estimat del contracte:
839.002,79 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
12/01/18 13:00

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis informàtics de construcción, implantació i estabilització de millores en el Sistema de Gestió de neteja i recollida (SIGNET2) de L'Ajuntament de Barcelona i serveis OT.
Data d'adjudicació del contracte:
13/03/18
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el dia 9 d'abril de 2018.
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72212781
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
EVERIS SPAIN, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
781.660,00 € amb IVA
Import sense IVA:
646.000,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis d'oficina tècnica de supervisió del projecte i gestió de la qualitat (OTP)
Data d'adjudicació del contracte:
31/03/18
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació
als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no
superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs
en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del
contracte el dia 27 de març de 2018.
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72212781
Número d'ofertes rebudes:
7
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
DELOITTE CONSULTING, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
138.787,00 € amb IVA
Import sense IVA:
114.700,00 €

Documentació

 
Acords:
Decret D Lot 1.pdf
PDF
Decret D Lot 2.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta mesa 2B LOT 1.pdf
PDF
Acta mesa 5 LOT 2.pdf
PDF
Informes Tècnics:
Informe tècnic subjectiu Exp 17000408 Lot 1.pdf
PDF
Informe tècnic subjectiu Exp 17000408 Lot 2.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Detallades a la clàusula 19 del plec de clausules administatives particulars
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya