Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Expedient de contractació de subministrament de paper d'oficina

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Baix Camp
Codi d'expedient:
CC 3/2017
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
A l'empara dels articles 203 i 205 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (d'ara endavant, TRLCSP) i fruit del conveni subscrit entre les parts respecte l'adhesió a la Central de Contractació del Consell Comarcal del Baix Camp, (d'ara endavant,CCBC) és objecte del present contracte amb núm. d'expedient CC 03/2017, la contractació del subministrament de paper d'oficina.
Pressupost de licitació:
4.958,68 € sense IVA 6.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Baix Camp
Termini de presentació d'ofertes:
18/12/17 14:30 h
Valor estimat del contracte:
5.950,41 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
03/01/18 12:00 Consell Comarcal del Baix Camp. C. Doctor Ferran, 8, 43202 Reus.

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
23/01/18
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refòs de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte no més tard dels
quinze dies hàbils següents a aquell en què es rebi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
El criteri d'adjudicació utilitzat és únic i objectiu. Segons l'article 150 del TRLCSP quan només s'utilitza un criteri d'adjudicació aquest ha de ser necessàriament el de preu més baix.
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
30197620
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LYRECO ESPAÑA, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
6.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
4.958,68 €

Documentació

 
Acords:
4t Aprovació adj contracte sub PAPER OFICINA Central Contractació_signat_signat.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Els que consten a l'informe proposta.
Informes Tècnics:
Informe proposta adjudicació CC3.2017_signat.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les establertes als plecs de condicions.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya