Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de suport a usuaris (help-desk), assistència tècnica, manteniment i desenvolupament de la xarxa d'informàtica i de comunicació dels centres de l'Ajuntament de Cunit i l'adquisició de material informàtic i reparació dels equips

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Cunit
Codi d'expedient:
GE-909/2017
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de manteniment de l'equipament informàtic, assistència tècnica, resolució de les avàries, suport sobre el programari habitual i desenvolupament de la xarxa informàtica i de comunicació de l'Ajuntament de Cunit, Així com, l'adquisició de material informàtic pel manteniment i reparació dels equips.
El suport es donarà via telemàtica amb eines de control remot o presencial quan la situació ho requereixi, d'acord amb el que estableix el plec de prescripcions tècniques particulars que regeix aquesta licitació
Pressupost de licitació:
80.833,04 € sense IVA 97.807,97 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Cunit
Termini de presentació d'ofertes:
09/10/17 14:00 h
Valor estimat del contracte:
173.566,08 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte podrà ser objecte de dues pròrrogues d'una durada d'un any cadascuna d'elles. La pròrroga haurà de ser sol·licitada pel contractista adjudicatari del contracte tres mesos abans de la fialització de la seva vigència inicial. Si el contractista no sol·licita la pròrroga del contracte en el termini esmentat s'entendrà que renúncia a l'exercici d'aquest dret.

Dades de la formalització

 
Data de publicació:
15/01/18 09:15 h Amb la certificaci? de CatCert Publicació acreditada pel Consorci Administració Oberta de Catalunya
Reserva social:
No
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
19/12/17
Data de formalització del contracte:
29/12/17
Número d'ofertes rebudes:
4
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MONTSERRAT MARTINEZ ARANDA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
77.200,00 € amb IVA
Import sense IVA:
63.801,64 €

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya