Serveis de gestió d'avantprojectes i projectes del Pla de Transformació Digital de l'Ajuntament de Barcelona (en endavant, PTDA) aprovats pel Comitè Tècnic de la Comissió de Transformació Digital de l'Ajuntament de Barcelona (en endavant, CTDB), així com les tasques de gestió, coordinació i govern de tots els agents del contracte per al control global dels serveis objecte del mateix i la seva correcta execució. En l'objecte del contracte s'incorpora la mesura de contractació pública sostenible següent: ¿ Mesura a favor dels drets laborals de les persones treballadores que executen el contracte mitjançant la valoració de la contractació indefinida. L'abast d'aquest contracte per a cadascun dels lots, inclou els serveis següents, els quals es descriuen detalladament a l'apartat 5 del plec de prescripcions tècniques corresponent.
Pressupost de licitació:
2.360.082,91 € sense IVA
2.855.700,32 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/11/17
-
31/12/19
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
14/08/17 13:00 h
Observacions:
Bústia per a consultes tècniques: amilian@bcn.cat -Es convoca sessió informativa, oberta a totes les empreses interessades a participar en aquesta licitació, per al dia 26/07/2017, de 12:00 a 13:00 hores, a la sala Tibidabo de la planta 10a de l'Institut Municipal d'Informàtica, c/ Tànger, 98 de Barcelona, en la qual es donarà resposta a les consultes recepcionades en el correu lectrònic, abans esmentat, fins a la data de la sessió. Per qüestions d'aforament es recomanable enviar confirmació d'assistència.
Gestió de Projectes d'Arquitectura, Mobilitat, Seguretat i Business Intelligence
Data d'adjudicació del contracte:
14/11/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 05 de desembre de 2017
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72224000
Número d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
UTE AXPE CATALUNYA - AXPE CONSULT.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
147.026,77 € amb IVA
Import sense IVA:
121.509,73 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Gestió de Projectes de les Àrees de Recursos, d'Economia i de Drets de la ciutadania i participació
Data d'adjudicació del contracte:
14/11/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 05 de desembre de 2017
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72224000
Número d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
UTE AXPE CATALUNYA - AXPE CONSULT.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
259.055,05 € amb IVA
Import sense IVA:
214.095,08 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Gestió de Projectes de l'Àrea d'Ecologia Urbana
Data d'adjudicació del contracte:
22/12/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 18 de gener de 2018
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72224000
Número d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
INFORMATICA EL CORTE INGLES, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
549.415,64 € amb IVA
Import sense IVA:
454.062,51 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Gestió de Projectes de l'Àrea de Drets Socials
Data d'adjudicació del contracte:
14/11/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 05 de desembre de 2017
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72224000
Número d'ofertes rebudes:
6
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
INFORMATICA EL CORTE INGLES SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
413.149,66 € amb IVA
Import sense IVA:
341.446,00 €
Número de lot:
5
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Gestió de Projectes relacionats amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre i Pla de Districtes
Data d'adjudicació del contracte:
14/11/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, es va estimar la data de formalització del contracte el dia 05 de desembre de 2017