Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Execució de les obres de reparació i adequació de la coberta de l'edifici del parc de bombers de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Seguretat i Prevenció
Codi d'expedient:
20174240
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Acabat d'edificis i obres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Execució de les obres de reparació i adequació de la coberta de l'edifici del parc de bombers de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
159.956,65 € sense IVA 193.547,55 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/01/18 - 31/12/18
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
27/09/17 23:59 h
Observacions:
Per consultes del Plec de clàusules administratives particulars contactar amb: Sr. E. Vives (Tel. 932915774 /correu electrònic: contractació_psim@bcn.cat). Per motius de confidencialitat no es fa públic el projecte d'obres, de manera que qualsevol consulta sobre aquest s'haurà de dirigir al Sr. E. Pintor (Tel. 932915132 / correu electrònic: epintorg@bcn.cat).
Valor estimat del contracte:
183.950,15 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Mesa de contractació: Lectura i aprovació acta sessió anterior i obertura sobres 2B) :
02/11/17 10:15 Plça de Carles Pi i Sunyer, 8-10, 3a planta. 08002 Barcelona
Obertura de pliques (Mesa de contractació. Lectura Acta. Lectura informe. Proposta adjudicació) :
20/11/17 11:30 Placa de Carles Pi i Sunyer, 8-10, 2a planta. 08002 Barcelona

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
04/12/17
Termini per a la formalització del contracte:
.
Motiu d'adjudicació:
En ser considerada l'oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
4
Codi CPV:
45260000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CPM CONSTRUCCIONES, PINTURA Y MANTENIMIENTO, SAU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
163.079,96 € amb IVA
Import sense IVA:
134.303,13 €

Documentació

 
Acords:
Resolució d'adjudicació S1_D_2017-03770.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consta a l'expedient
Informes Tècnics:
Consten a l'expedient
Condicions d'execució:
Indicades en el plec de clàusules administratives particulars
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya