Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI AUXILIAR DEL MERCAT PROVISIONAL DE SANT ANTONI D'ALIMENTACIÓ

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Codi d'expedient:
1956/16
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Sens perjudici de la descripció prevista al plec de condicions tècniques, la prestació té per objecte:
¿ Verificació de l'obertura i tancament d'accessos al mercat, i estricte compliment dels horaris establerts. Especial atenció a portes d'accés i d'emergència .
¿ Verificar l'accés de vehicles, comerciants i/o públic, en les diferents franges horàries.
¿ Verificació i seguiment d'altres aspectes organitzatius o normatius del mercat, a indicació de la Direcció del mercat, sobretot l'estacionament indegut en la zona de càrrega i descàrrega i l'ocupació d'espais comuns de forma permanent, prioritàries les que afectin a la seguretat del centre. Donar avís per megafonia en cas de necessitat.
¿ Lliurament d'informe escrit diari de les incidències que s'hagin produït durant el servei a la Direcció del Mercat.
¿ Realitzarà el control i la primera intervenció dels mitjans tècnics dels que es disposen en el centre (temperatures cambres frigorífiques, elevadors, ventilacions, etc.), no manipulant cap dels equips però comprovant el seu funcionament. En cas d'anomalia s'informarà a manteniment i a la Direcció del centre de forma immediata.
¿ Seguirà qualsevol pla operatiu que estipuli l'entitat client, en referència a l'activitat comercial que es desenvolupa a les instal¿lacions del mercat i a l'evacuació del centre en cas d'emergència.
¿ Realitzarà una verificació visual especial quan s'executin obres en les instal¿lacions generals o particulars i en les immediacions a l'edifici que puguin afectar de qualsevol manera en l'activitat del centre.
¿ Regularment observarà des dels accessos del carrer, des d'on realitzarà una presència dissuasòria per evitar venda ambulant, entre d'altres, no actuant en la via pública. En cas d'abusos i de requeriment per part del client donarà avís a cos de policia pertinent.
Pressupost de licitació:
59.140,72 € sense IVA 71.560,27 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
17/01/17 14:00 h
Valor estimat del contracte:
118.281,44 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Veure clàusula 3 plec de clàusules administratives

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
22/02/17
Termini per a la formalització del contracte:
15 DIES
Motiu d'adjudicació:
oferta econòmicament mes avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
4
Codi CPV:
70332000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SENTRY COMPAÑIA ESPECIALIZADA DE CONTROL Y SERVICIOS, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
51.905,01 € amb IVA
Import sense IVA:
42.896,70 €

Documentació

 
Acords:
ADJUDICACIO.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
segons documentació a l'expedient
Informes Tècnics:
segons documentació a l'expedient
Condicions d'execució:
Detallades a la clàusula 19 del plec de clàusules administratives particulars

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya