Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

Subministrament d'ordinadors de treball, thin clients i pantalles, per a l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, en els termes i condicions establertes per l'Acord marc aprovat pel Consorci Català pel Desenvolupament Local (CCDL)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Andreu de la Barca
Codi d'expedient:
B1432017000001
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Contracte derivat d'acord marc
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament d'ordinadors de treball, thin clients i pantalles per a l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, en els termes i condicions establertes per l'Acord marc pel subministrament d'equip informàtic i els serveis de manteniment associats en les modalitats de compra i arrendament, amb o sense opció de compra, amb destinació a les entitats locals de Catalunya del Consorci Català pel Desenvolupament Local, adjudicat en data 14 d'abril de 2016 (exp. 2014.05).
Pressupost de licitació:
18.376,74 € sense IVA 22.235,85 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
Àmbit geogràfic:
Sant Andreu de la Barca
Termini de presentació d'ofertes:
23/06/17 14:00 h
Observacions:
La Junta de Govern Local, en sessió duta a terme en data 6 de juny de 2017, ha acordat realitzat uns encàrrecs de provisió a les empreses Ricoh España, SLU i Servicios Microinformática, SA, i se'ls concedeix un termini de 10 dies hàbils, comptadors de l'endemà de la recepció de la notificació, per aportar l'oferta (tot i que s'ha establert una data en el camp termini per a la presentació d'ofertes, aquesta només és orientativa).
Valor estimat del contracte:
18.376,74 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
29/06/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, la formalització del contracte cal realitzar-la dins del termini de 15 dies hàbils següents al de la recepció de la notificació de l'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
Atès que aquest és un contracte derivat d'un acord marc, s'ha realitzat un encàrrec de gestió a les empreses RICOH ESPAÑA, SLU i SERVICIOS MICROINFORMATICA, SA. Aquestes empreses han acceptat els esmentats encàrrecs en els termes i condicions establerts, per la qual cosa s'ha considerat adient l'adjudicació del subministrament. Per tant hi ha dos empreses adjudicatàries, pels imports següents:
- RICOH ESPAÑA, SLU (NIF B82080177), per import de 9.333,49¤ (IVA exclòs).
- SERVICIOS MICROINFORMATICA, SA (NIF A25027145), per import de 9.043,25¤ (IVA exclòs).
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
30200000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
RICOH ESPAÑA, SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
11.293,52 € amb IVA
Import sense IVA:
9.333,49 €

Documentació

 
Acords:
Aquesta adjudicació va ser aprovada per acord de la Junta de Govern Local, en sessió duta a terme en data 29 de juny de 2017.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
En aquest cas no hi ha criteris d'adjudicació, al tractar-se d'un encàrrec de provisió derivat d'un Acord marc.
Informes Tècnics:
Informe de valoració sobre l'acceptació dels encàrrec de provisió, de data 23 de juny de 2017.
Condicions d'execució:
Condicions_especifiques_exp_B1432017000001.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya