Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de suport en la gestió econòmica (pressupostària-financera) i processos de contractació de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
17000008
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte de serveis té per objecte els serveis de suport en la gestió econòmica (pressupostària- financera) i processos de contractació de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona.
L'abast d'aquest contracte inclou els serveis següents:
- Serveis de suport en la gestió comptable: econòmica, pressupostària i financera.
- Serveis de suport en la gestió dels processos de contractació
- Serveis de suport en la governança de la gestió del pressupost
La descripció d'aquests serveis es detalla de forma exhaustiva a l'apartat 3.1, 3.2 i 3.3 del plec de prescripcions tècniques i la descripció de la solució i requisits a l'apartat 4 del mateix plec.
Pressupost de licitació:
78.770,69 € sense IVA 95.312,53 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
20/03/17 13:00 h
Observacions:
Bústia per a consultes tècniques: ifernandezs@bcn.cat -Es convoca sessió informativa, oberta a totes les empreses
interessades a participar en aquesta licitació, per al dia 14/03/2017, de 11:00 a 12:00 hores, a la sala Mediterrani de la
planta 11a de l'Institut Municipal d'Informàtica, c/ Tànger, 98 de Barcelona, en la qual es donarà resposta a les consultes recepcionades en
el correu electrònic, abans esmentat, fins a la data de la sessió. Per qüestions d'aforament es recomanable enviar confirmació
d'assistència.
Valor estimat del contracte:
78.770,69 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Data d'adjudicació del contracte:
02/05/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el precist a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es rebi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 04 de maig de 2017
Motiu d'adjudicació:
Atès que ha presentat l'oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
72100000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SOPRA STERIA ESPAÑA, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
85.789,00 € amb IVA
Import sense IVA:
70.900,00 €

Documentació

 
Acords:
Decret D.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta 2B signada.pdf PDF
Informes Tècnics:
Infome valoració criteris subjectius.pdf PDF
Condicions d'execució:
Incloses en la clàusula 19 del plec de clàusules administratives.

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya