Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Adquisiciˇ de 24.000 contenidors porta xeringues

Ďrgan de contractaciˇ:
Departament de Salut
Unitat de contractaciˇ:
Departament de Salut
Codi d'expedient:
SA-2016-778
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment de licitaciˇ:
Contracte menor
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Adquisiciˇ de 24.000 contenidors porta xeringues, es pot presentar en els segŘents formats:

┐ format per un cos porta xeringues i una tapa pel porta xeringues (separats).
┐ format per un cos porta xeringues i una tapa pel porta xeringues (junts)

l'envÓs ha de permetre la introducciˇ de la xeringa i un cop tancat no s'ha de poder tornar a obrir. L'˙s del recipient s'utilitza per guardar i rebutjar xeringues que hagin estat utilitzades, el material ha de permetre evitar accidents de punxades i el contacte directe amb la xeringa
Pressupost de licitaciˇ:
3.000,00 € sense IVA 3.630,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
15/07/16 14:00 h
Observacions:
Lloc de presentaciˇ de les proposicions: Registre del Departament de Salut, Edifici Salvany, c/ Roc Boronat, 81-95, 08005-Barcelona. La documentaciˇ s'haurÓ d'adrešar al Servei de Contractaciˇ (a l'atenciˇ de Joan Enriquez).

Les proposicions s'han de presentar en un ˙nic sobre tancat.

A la part externa del sobre ha de constar-hi clarament:

- Denominaciˇ i NIF de l'empresa licitadora, domicili, telŔfon i adreša de correu electr˛nic del contacte.
- Identificaciˇ de l'objecte del contracte i n˙mero de l'expedient.
- Nom i cognoms del/s representant/s que signa/en la proposiciˇ.
- Firma del/s representant/s de l'empresa licitadora.

AixÝ mateix, us recordem que cal que les escriptures de poder siguin c˛pia autŔntica i estiguin validades per l'Assessoria JurÝdica del Departament de Salut (Travessera de les Corts, 131-159, Pavellˇ Ave Maria, tel. 93 556 6397).

Per tal de rebre comunicacions automÓtiques, mitjanšant correu electr˛nic, de totes les publicacions que es facin sobre aquest expedient en el perfil del contractant, els licitadors s'hauran d'inscriure accedint a l'enllaš "Voleu que us informem de les novetats?", que trobaran a la pÓgina corresponent a l'anunci de licitaciˇ que es publiqui en el perfil.
Valor estimat del contracte:
3.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
16/11/16
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
No aplica
Motiu d'adjudicaciˇ:
S'adjudica a la ˙nica empresa que ha presentat oferta i compleix amb els requeriments tŔcnics.
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
92400000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
OIARSO, SOCIEDAD COOPERATIVA LIMITADA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.410,32 € amb IVA
Import sense IVA:
1.992,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Veure informe justificatiu
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe justificatiu
Informes TŔcnics:
sa-2016-778 informe justificatiu up.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
No aplica
SA-2016-778 RESOLUCIÓ ADJUDICACIÓ.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya