Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

SERVEIS DE RECOLLIDA I TRANSPORT DE RESIDUS MUNICIPALS I CONTROL, MANTENIMENT I NETEJA DE LA DEIXALLERIA AL MUNICIPI DE FORALLAC

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Forallac
Unitat de contractació:
Ajuntament de Forallac
Codi d'expedient:
1.4.2.4-12/2016
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de recollida i transport de residus municipals i control, manteniment i neteja de la deixalleria al municipi de Forallac.
Pressupost de licitació:
700.000,00 € sense IVA 847.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Forallac
Termini de presentació d'ofertes:
13/09/16 20:30 h
Observacions:
Contracte subjecte a regulació harmonitzada. Tramesa de l'anunci al DOUE 3 d'agost de 2016
Valor estimat del contracte:
700.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'adjudicació

 
Data d'adjudicació del contracte:
29/11/16
Termini per a la formalització del contracte:
El contracte es formalitzarà el 16è dia hàbil posterior a comptar de l'endemà de la data del Registre General de sortida que consti a la notificació de l'acord d'adjudicació a les empreses licitadores. Per tant, s'estima com a data prevista per a la formalització del contracte el dia 23 de desembre de 2016.
Motiu d'adjudicació:
Segons acord de la Junta de Govern Local de data 27 d'octubre de 2016, de delcaració de l'oferta més avantatjosa per a l'adjudiació del contracte
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
90500000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SERVITRANSFER, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
746.871,48 € amb IVA
Import sense IVA:
678.974,08 €
DOUE:
Accés al DOUE - 07/12/16

Documentació

 
Acords:
Certificat adjudicació contracte.pdf
PDF
Certificat JGL oferta més avantatjosa.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Segons la classificació que figura en l'acord de la Junta de Govern Local de data 27 d'octubre de 2016, en el qual es declara l'oferta més avantatjosa per a l'adjudicació del contracte.
Informes Tècnics:
Valoració sobre B.pdf
PDF
Valoració sobre C.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Segons el Plec de condicions administratives i tècniques , les millores ofertades en la proposició presentada i a la resta d'aspectes que es detallen a la plica presentada per l'adjudicatari.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya