Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

-27.01.2021 ACTUACIË T╚CNICA PLANIFICADA EN EL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT COMPORTAR└ UNA ATURADA DEL SERVEI DEL REGISTRE CORPORATIU DE LA GENERALITAT (S@RCAT) EL DIA 28/01/2021, DE 00:45H A 02:45H QUE AFECTAR└ LA PRESENTACIË ELECTRĎNICA D'OFERTES -26.01.2021 ACTUACIË T╚CNICA PLANIFICADA EN EL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT EL 30/01/2021, DES DE LES 00:00H A LES 08:00H QUE AFECTAR└, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIË P┌BLICA i LES EINES DE LICITACIË ELECTRĎNICA AIX═ COM AL CORREU DEL SERVEI DE SUBSCRIPCIONS A LES NOVETATS DI└RIES DE LES PUBLICACIONS DEL DIA 29/1/2021 QUE S'ENVIARAN AMB POSTERIORITAT

 

Servei del pla de comunicaciˇ del programa de detecciˇ precoš de cÓncer de mama de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron

Ďrgan de contractaciˇ:
Institut CatalÓ de la Salut (ICS)
Codi d'expedient:
CSE/AH01/1100551513/16/PA
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei del pla de comunicaciˇ del programa de detecciˇ precoš de cÓncer de mama de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron
Pressupost de licitaciˇ:
57.281,80 € sense IVA 59.842,85 € IVA incl˛s (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/11/15 14:00 h
Observacions:
Les ofertes hauran de presentar-se el Registre General que es troba a l'edifici de l'Antiga Escola d'Infermeria de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, planta baixa. Adreša: Passeig de la Vall d'Hebron, 119-129. Horari: 8:30 a 14:00. Mesa p˙blica d'obertura des Criteris subjectius (sobre 2 bis): 30/11/2015 - 10:00 h. Mesa p˙blica d'obertura dels Criteris objectius (sobre 2) i Econ˛mica (sobre 3): 14/12/2015 - 10:00 h.
Valor estimat del contracte:
114.563,60 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Obertura de pliques :
14/12/15 10:00 Sala de reunions 6a planta. Edifici Antiga Escola Infermeria.
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
12 mesos.

Dades de la formalitzaciˇ

 
Descripciˇ dels lots:
N˙mero de lot:
1
Descripciˇ del lot:
Serveis assistencials i preventius.
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
28/12/15
Data de formalitzaciˇ del contracte:
01/01/16
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Uniˇ Temporal d'Empreses Servei d'Atenciˇ i Prevenciˇ, SL i Gestiˇ Organitzaciˇ Comunicaciˇ, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
45.086,32 € amb IVA
Import sense IVA:
45.086,32 €
N˙mero de lot:
2
Descripciˇ del lot:
Activitat Paraassistencial
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
28/12/15
Data de formalitzaciˇ del contracte:
01/01/16
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Uniˇ Temporal d'Empreses Servei d'Atenciˇ i Prevenciˇ, SL i Gestiˇ Organitzaciˇ Comunicaciˇ, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
14.756,53 € amb IVA
Import sense IVA:
12.195,48 €
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya